Evet annem babama Nazlıları arayacağını söyledi.
Olamazzz!! Hemen su içmek bahanesiyle kalkıp onların yanına gitdim.Babam yani corc : aa zack noldu.neden kalktın gece vakti.?
Z: eee şeyy...su içecektimde. Çok susadım
C : iyi tamam iç.
Annemin ev telefonunu eline alıp nazlıları aradığını gördüm... Şok oldum!
Aaa merbaha asuman hanım ben Layla , Sera nın annesi.
A : aaa merhaba Layla nasılsın?? Hayırdır gece gece?bir şey olmadı İnşAllah??!
L : yo hayır bir şey olmadı.ee sadece Sera iyimi?diye soracaktımda.bana haber vermemişte ondan..A : sera mı?
L: evet Sera..yoksa bir şey mi oldu Sera ya???!Veee bu an ben telefonu annemin kulağından alıp konuşmaya başladım....
Z : aa meehaba Asuman teyze ben zack Seranın kardeşiyim.ee Sera iyimi??
A : Allah Allah iyimisiniz siz ne serası yaa??
Z : aa iyi olduğuna çok sevindim...😱😱
A : Zack oğlum , iyimisiniz siz?? Annene versene telefonunu..!
Z : aa evet Teyze bencede geç oldu . hadi o zaman iyi gecelerrr.. Byeee
Ve twlefonu kapattım.!
L : C : ikiside aynı anda.: Zack naptın sen.
Z : aa naptım ayol. Konuştum işte iyiymiş Sera yok bişey.
L : Allah Allah ya.! Ben konuşamıyomuydum?!
Z : ya olsun işte ben konuştum ne fark eder???
C : tamam Zack hadi odana git ve yat!
Z : tamam baba.Odama gitdim ve uyumaya çalıştım,..
Yaa Vallahi iyi yırtdım aaa😄😄
Neyse şimdi gülmenin sırası deyil.şimdi Serayla Selenayı kurtarmanın yolunu bulmak lazımdı.!Annem ve babamda uyumuştu. Birden ev telefonu çaldı. Aman tanrım .. Gece gece bu ne şimdi. Annem ve babam uyanmadan gidip telefonu aldım.
Z : alo?
M : alo!
Aa inanamıyorum. Bu Selena ' nın annesinin sesiydi.
M : alooo!
Z : ee efendim Mehri teyze.
M : ( ağlayarak) yaa kızım , Selena bu gün eve gelmedi.okulada gittik öğretmenler biz ne bilelim dediler.
Z : ee şey .
M : lütfen bir şey bliyorsan de Zack! Ne olur. Kızımın başına bir şeymi geldi??!! Ühü ühü ühü
Z : lütfen ağlamayın Mehri tezye. Ee Selena bu gün bizde kalcak.
M : A A ne demek bu gün sizde kalcak?!
Olurmu hiç oyle şey. Yalnız anlamadım ben. Selena sizdemiydi tüm gün?!
Z : evet korkmayın yarın sabah gelir.( umarım)😰
M : Allahıma şükürler olsun! Ne yapıyo uyuyormu?Z : Evet . Sera bu gün arkadaşında kalacakmış . Selena da Sera nın odasında mışıl mışıl uyuyor.
M : oh be çok rahatladım. Keşke arayıp haber verseymiş yaa.
Neyse sizide gece gece rahatsız etdim.
Z : yok . ne demek.
Tamam iyi geceler Mehri tezye!
M : sana da zack!
Evet telefonu kapayıp uyumaya gitdim. Saat gece 3 dü. Ya acaba Selena ve Sera napıyorlar şimdi??! Off yaaa deliricem. Bu gün de hep yalan söyledim yaa of.anneme babama nazlılara, mehri teyzeye. Ama Beyaz yalan sayılır ya.!..
Ne diyorum ben! Ne beyaz yalanı? Resmen bu gün kapkara yalan söyledim.! Ablam kaçırılmış, ama ben anneme nazlılarda kalcak dedim. Bide beyaz yalan diyorum.! Off neyse yaaa! Gözüme bir qram uyku girmiyo ya..Yarına kadar gelmezlerse. İlk iş anneme her şeyi amlatıp polise gitmek olacak.! Kim bilir belkide Kenan Çoooktan Selena İle Serayı öldürmüştür.! Ne diyorum ben yaaa . resmen şom ağızım!11.bölüm sonu.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Takipte kalın!
Oy vermeyi de unutma!