Doufám,že se vám bude příběh líbit
...................................................................
Ahoj,jsem Nicol Brown a bydlím v Los Angeles v obrovské vile. Ve vile bydlím já,můj o rok starší brácha Tony,rodiče,služebná a náš zlatý pejsek Kate. Kate je zlatý retriever a má teprve pět měsíců.Každý máme vlastní auto až na služebnou. Moje auto je audi r8 bílé. Zbožňuji zvuk toho motoru.
Teď se vrátím zpátky ke mě. Jsem bruneta a jsem nejoblíbenější holka na škole. Miluji svého přítele Alexe, i když s ním chodím jen jeden měsíc. Hraje hokej, ale bohužel chodí na jinou školu než já. Docela mě to štve. Je hodně sexy a tak se bojím,aby mi ho nějaká holka nepřevzala. Vidíme se minimálně 3× do týdne. Většinou chodím na jeho tréninky. Strašně ráda se dívám jak trénuje. Úplně mě fascinuje jak umí luxusně bruslit. Já jsem ráda že se vůbec rozjezdu.
Moje nejlepší kámošky jsou Isabella(Bella) a Katrin. Naštěstí chodíme alespoň my tři do stejné školy a dokonce i do stejné třídy.
Moje mimoškolní zábava je kreslení a rychlá jízda. Někdy si jezdím zazávodit, když se potřebuji nějak odreagovat. Sice mám potom z toho docela velký průser, ale stojí mi to za to. Moje máma se o mě nehorázně bojí. Alespoň táta mě v tom podporuje.
Pokoj mám v patře. Stěny mám fialovo-bílé a podlaha má šedivý nádech. Mám obrovskou skříň a v ní nejrůznější kousky oblečení. Dále mám také samozřejmě manželskou postel.
........................................................................Doufám, že se vám kapitola líbila a že bude tento příběh někdo číst. Pokud byste chtěli abych psala dál, tak mi to napište do komentíků 😉Předem se omlouvám za chyby.
Ps. Na brázku je její auto
Vaše SAB
ČTEŠ
Neobyčejný Život [Ukončeno]
FanfictionTato kniha je o holce jménem Nicol. Do její třídy přistoupí Josh a začne ji dělat potíže. Její máma měla autonehodu a bude muset strávit život na invalidním vozíku. Otec začne pít a její bratr se odstěhuje. Všechna starost zůstane jen na ní...