8.kapitola

156 8 2
                                    

" tebe taky Alexi"

Jemně mě políbil a objal. Poté jsme odešli do postele ani né, ale během chvilky jsem usnula.

Byla jsem ve tmavé místnosti bez oken. Chtěla jsem se pohnout,ale byla jsem přivázaná k židli. Najednou se otevřely dveře, ve kterých stál Josh. " jsem si myslel, že se neprobereš." řekl a měl na tváří menší úšklebek. "Co tu dělám a co po chceš?" bála jsem se a nevěděla, co chce se mnou dělat. "Chci tebe Nicol."Blížil se ke a začal si rozepínat kalhoty. Potom rozvázal a přitiskl ke stěně. Cukala jsem sebou a kopala nohama kolem sebe. Bylo mi to k ničemu, protože jeho stisk kolem mých rukou zesílil. "Prosím nech !" začala jsem brečet. Svoje ruce posunul na moje boky a začal mi rozepínat rifle. "Prosím!" řekla jsem nahlas mezi vzlyky. "Pusť ."

Cítila jsem něčí ruce na mých zádech "Nicol, zlato, probuď se" Ozval se něčí hlas. Najednou jsem se probudila měla jsem strach. Když jsem zjistila , že to byl jen sen uklidnila jsem se.

"Nicol, co se děje?".Když mě Alex chytl do náruče, začala jsem brečet.

"Měla jsem zlý sen"řekla jsem mezi vzlyky. "Bylo to hrozné." stále jsem brečela. "To bude dobré, byl to jen zlý sen." Po chvíli jsem se uklidnila.

Lehli jsme si zpátky do postele a já jsem nemohla usnout. Musela jsem pořád přemýšlet o tom snu. Docela jsem začala mít strach. Bála jsem se, že se to opravdu stane. Po chvíli přemýšlení jsem usnula. Zdálo se mi to znova.

Ráno jsem se probudila a byla jsem celá spocená. Alex ještě spal, tak jsem se vydala do koupelny. Ta koupelna byla moc hezká. Řekla jsem si, když jsem spocená, tak se mužů osprchovat. Našla jsem na skříňce nějakou osušku a sundala si ještě oblečení ze včerejška. Vlezla jsem si do sprchy a nechala si horké kapky stékat po nahém těle. Bylo to hodně příjemné a uklidňující. Mezi tím jsem přemýšlela o snu a večerejší události s Joshem. Byla jsem zabrána do svých myšlenek, když v tom se otevřely dveře do koupelny. Došlo mi, že to je Alex...
........................................................................
Máte tady dnešní kapitolu. Věřím, že se vám příběh líbí a děkuji za přečtení, votes a komenty.
Další kapitola by měla být zítra max. Pozítří. 😉

PS. Na obrázku je koupelna od Alexe

Vaše SAB ❤

Neobyčejný Život [Ukončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat