Seděla jsem v autě a poslouchala písničku Treble heart, která zrovna hrála v rádiu. Byla jsem do ní tak zaposlochaná, že jsem málem zapomněla zastavit.
Zastavila jsem u chodníku a holky si rychle nastoupily. Kat seděla ve předu a Bell vzadu. ,,Ahoj holky." pozdravil a jsem je. ,,Ahoj Nic" ,,Čauky" holky mi pozdrav opětovaly a celou cestu do školy jsme si vykládali všelijaké drby.
Přijely jsme ke škole, zaparkovaly auto a šly jsme si dát věci do skříněk. Byla jsem u své a zpozorovala jsem, že o pět skříněk dále stál Josh. Jen se na mě podíval a hned odvrátil pohled.
S holkami jsem se rozloučila a vešla do své třídy. Právě jsem měla mít matiku. Můj nejméně oblíbený předmět. Pokud si to správně pamatuju, s Joshem se uvidíme až pátou hodinu, což je docela dost dobře.
......................pátá hodina............................
Všechny hodiny proběhly vcelku normálně. Sedla jsem si k mojí kamošce ve třídě úplně do přední lavice. Sice nejraději sedím sama, ale nestála jsem o to, aby si Josh sedl ke mně.Viděla jsem, jak Josh přišel do třídy, podíval se na mě a následně si sednul k Thomasovi. Ten seděl ve stejné řadě, akorát v poslední lavici.
Učitelka nám ve výtvarce zadala volné téma. Vybrala jsem si kresbu psa (viz média). Sice ho nestihnu, ale to nevadí.
Jak jsem tak kreslila, cítila jsem, že mě Josh pozoruje. Bylo to hrozně nepříjemné.
Po škole jsem měla sraz s holkami u mého auta. Měly jsme zajít k nám.
Přijely jsme k nám domů a zjistila jsem, že ještě nikdo není doma, až na naší služebnou. ,,Jsem doma Mario, náhlá byste připravit oběd pro tři?" "Jistě slečno Nicol, zavolám vás, až to bude hotové." do řekla to a poté se na mě usmála. Úsměv jsem ji oplatila a s holkami jsem vyšla do mého pokoje.
........................................................................
Ahojky, omlouvám se, ale poslední dobou mě vůbec nic nenapadá. Máte tady alespoň kratší díl. Sice je o ničem, ale alespoň něco.Vaše SAB❤
ČTEŠ
Neobyčejný Život [Ukončeno]
FanficTato kniha je o holce jménem Nicol. Do její třídy přistoupí Josh a začne ji dělat potíže. Její máma měla autonehodu a bude muset strávit život na invalidním vozíku. Otec začne pít a její bratr se odstěhuje. Všechna starost zůstane jen na ní...