12.kapitola

108 6 0
                                    

Ale noták. Se nezblázni ne? Nechceš začít třeba od znova? Josh

Rozmýšlela jsem si odpověď...

......................Nicol.........................................
Pořádně jsem si rozmyslela, co mu odpovím. Nechci tohle řešit.... Poslala jsem mu zprávu.

Ne, nechci začít od znova. to nebaví... Jestli sis nevšimnul, jsem zadaná. Tak si dej pohov. Nechci a nikdy ani chtít nebudu... Nicol

Dala jsem odeslat zprávu a odešla do kuchyně na večeři. Po chvíli jsem se vrátila a dala si vanu. Ve vaně jsem byla docela dlouho a relaxovala. Snažila jsem se vstřebat všechno, co se tento víkend odehrálo.

Vylezla jsem z vany, převlékla se do trička a kraťasů, vyčistila si zuby a došla do pokoje. Dochystala jsem si věci na zítřek do kabelky a lehla si do postele. Vzala jsem si mobil a podívala jsem se na displej, jestli už Josh odepsal.

Neodepdal. Bylo to divné... Že už by se konečně vzdal?

Během mého přemýšlení jsem usnula.

Ráno mě probudilo zvonění mého nastaveného budíku na mobilu. Bylo půl sedmé a tak jsem šla do koupelny.

V koupelně jsem si udělala ranní hygienu a nalíčila se. Poté jsem si vlasy zapletla do rybího copu a vrátila se do pokoje, vybrat si oblečení.

Po dlouhém přemýšlení jsem si vybrala vínový crop top, světle modré kraťasy, vínově nízké conversky a celý Outfit jsem doladila náušnicemi a náramky.

Do kabelky jsem si dala mobil, dala jsem si ji na rameno a vydala se po schodech dolů do kuchyně najíst. V kuchyni už všichni seděli a snídali. ,,Dobré ráno." pozdravila jsem všechny. Všichni mi pozdrav opětovali a dále se věnovali svému jídlu.

Otevřela jsem skříňku a vynesla si z ní misku. Do misky jsem si nasypala corn flakes a zalila jde mlékem. Sedla jsem si ke stolu za ostatníma a také začala snídat.

Dojedla jsem si svoji porci a podívala se na hodiny. Bylo za deset minut půl osmé. Se všema jsem se rozloučila a nastoupila do auta. Nastartovala jsem ho a vyjela pro holky.
........................................................................
Ahojky, tady je další kapitola. Budu ráda za každé přečtení, hlasování a za každý komentík.❤

Vaše SAB❤

Neobyčejný Život [Ukončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat