1.kapitola

302 11 0
                                    

Tady máte další díl...
........................................................................
Dneska je pátek. Vstanu v šest hodin, trochu se upravím, namaluju a obleču se. Až když jsem hotová sejdu dolů do kuchyně. Všichni už sedí u stolu a snídají. Sednu si také ke stolu a začnu jíst čerstvé lívance s javorovým sirupem. "Je to vynikající mami" řeknu. "Jsem ráda že ti chutná zlatíčko" poví mamka a usměje se.

Po snídani se vypravím do školy. Jedu mým autem. Cesta trvá 10 minut autem od nás z domu. Cestou do školy vyzvedávám Bellu a Kat. Už jsem je naložila a najednou je v rádiu naše oblíbená písnička od Sigmi-Glitterball.   Rádio jsem pustila hodně nahlas a všechny tři jsme začaly zpívat.

Už jsme dojely ke škole a šly jsme do třídy. Právě jsme měli mít výtvarku. Už jsem se na hodinu docela těšila, protože je to můj nejoblíbenější předmět. Právě přišla do třídy paní učitelka Galiová. Měla jsem ji docela ráda. Byla to také naše třídní. Za ní vešel do třídy nějaký sexy kluk. Vůbec jsem ho neznala. "Vedu vám vašeho nového spolužáka. Řekni nám něco o sobě"pronesla učitelka. "Jsem Josh Bereck, je mi skoro 19 let a právě jsem se do Los Angeles přestěhoval před třemi dny." Řekl Josh. Byl k zakousnutí... Ale co to říkám mám přece Alexe.

Den proběhl docela normálně. Josh si sednul do prázdné lavice za mnou. U oběda sedíme vždycky taková velká parta. Tentokrát jsme pozvali i Joshe. Hned první den a už ma tolik kamosu. Řekla bych ze po něm jede i docela dost holek.

Po škole jsem zavolala Alexovi v kolik se sejdeme.
Alex-A. Já-N
N:"Ahoj zlato. V kolik se sejdeme???       Už se na tebe mooc těším.
A: Ahoj lásko, promiň ale dneska nemůžu. Dneska musím jít s otcem a jeho přítelkyní na večeři. Je mi  to opravdu moc líto."
N: "To je škoda, chtěla jsem zajít na zmrzku. Tak aspoň v neděli po tvém hokejovém zápasu?"
A: "Dobře uvidíme se v neděli po zápasu. Posílám ti pusu krásko. Už se nemůžu na tebe dočkat. Miluju tě. Už musím končit. Ahoj"
N: Taky tě miluju a posílám ti pusu. Ahoj."
Hovor byl ukončen a já jsem došla k Belle a Kat a odjely jsme ke mě domů.

Rozhovor cestou k Nicol: (já-N,Bella-B,Kat-k)

K:"Nemohly bysme s Bellou u tebe Nicol zítra přespat?"
N:"Myslím že by to šlo. Odpoledne bysme mohly ještě zajít do nějakého obchodaku. Co vy na to?"
B:"To by bylo super. Měli bysme supr pyžamovou párty a.
K:"Bella má pravdu. Tak domluveno?"
N:"Oki."
B:"Ok."
N:" Jo a holky, nechtěly byste jít  dneska se mnou na noční závody?"
B:" Že se vůbec ptáš."
K:"Jasňačka."
B:"V kolik nás vyzvedneš?"
N:"Asi kolem jedenácté. Vyhovuje? Když tak ještě nápisů."
K:"Dobře."
B:"OK."
...
N:Tak ahoj holky nezapomeňte na večer." Zastavila jsem a zamávala jim na rozloučenou. Bydlí hned vedle sebe.
K:"Ahoj, uvidíme se večer."
B:"Už se moc těším, čauky.

Jela jsem domů. Nikdo nebyl doma. Mamka s taťkou jsou v práci a Tony je někde se svým nej kámošem.
...
Už je večer, všichni jsou zalezlí ve svých pokojech a já se připravuji na závod. Vezmu si na sebe kraťasy, béžové tričko, náušnice ve tvaru sov, neonově žluté vansky, nehty si nalakuji neonově žlutým lakem, aby mi nehty ladily s botama a nazávěr Outfit doplním černými slunečními brýlemi. Už jsem holkám napsala, že pro ně přijedu o půl jedenácté.

Byla jsem připravená odjet. Musela jsem šplhat dolů přes strom, aby mi to náhodou mamka nezakázala. Odemkla jsem auto a jela pro holky. Holky už poslušně čekaly u cesty. Nabrala jsem je a jely jsme na kraj města. Zastavila jsem kde stála ostatní auta a s holkama jsem vystoupila. Šla jsem za Filipem (pořadatel závodů) Řekla jsem mu, že dnes budu také soutěžit. Zapsal si mě do papíru. Přišel za námi nějaký kluk a ten mě pozdravil. Otočila jsem se a podívala na toho neznámého. Byl to kluk ,kterého bych tady nečekala...
........................................................................
Ahoj, dnes byla delší kapitola, což bylo výjimečně. Doufám, že se vám kapitola líbila. Omlouvám se za chyby.

PS. Na obrázku je Outfit Nicol

Vaše SAB

Neobyčejný Život [Ukončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat