6.kapitola

158 9 0
                                    

Teď byl můj úkol jednoduchý. Rozbít tomu parchantovi hubu. Nemá právo dávat mojí holce pusu na krk...

V tu chvíli se ve mně probudila zlost, a obavy. "Jdu si něco vyřídit Tommy, počkej tu na mě." "V pohodě brácho"

V ten moment, kdy to dořekl, jsem se rozešel za Nicol, bylo mi jedno kolik lidí se na nás dívá, ale moje zlost byla tak velká, že jsem tomu hajzlovi jednu vrazil a to přímo do nosu.
Hned jak spadl, tak se i v rychlosti postavil. Chtěl mi oplatit ránu, ale v tom se Nicol postavila přede mě a ránu schytala ona.

Nicol se začala kácet k zemi. Naštěstí ji holky chytly, akorát v čas a prosadily ji na zem. Její ret byl roztrhnutý a celý od krve. ''Nicol'' V ten moment jsem se rozešel za Nicol, celá se klepala. Viděl jsem, jak se ten kluk rozběhl směrem k východu a zmizel.

"Šššš, to bude dobrý, jsem u tebe už se ti nic nestane" řekl jsem Nicol. Hned jsem si všiml, že se ji udělal menší úsměv na obličeji. Vzal jsem ji do náruče a odnesl směrem k mému autu. Holkám jsem řekl, že Nicol odvezu ke mně domů.

Dneska, jsme měly jít spát k Nicol, ale to můžeme přesunout na jindy."Řekla Kat. "Auto ji odvezeme k jejímu domu a klíče jí hodíme do schránky. Vyřídíš ji to?" ptala se mě Bella. "Jasně, vyřídím jí to" řekl jsem a začal hledat v Nicoline kabelce, kde jsem pak našel klíče a dál je Belle.

Holky už odcházely, a já jsem posadil Nicol na sedadlo spolujezdce, připoutal jsem ji a zavřel dveře.Hned jsem obešel auto a nastoupil. Koukl jsem se na Nicol, a chtěl jsem se zeptat kdo byl ten kluk, ale jak jsem zjistil že usnula, tak jsem ji nechal. Nastartoval jsem a vyjel z parkoviště směrem k mému domu.

Jakmile jsme dojeli k mému domu vystoupil jsem, vzal Nicol do náruče a došel jsem s ní do chodby. Poté jsem ji dal do mého pokoje na postel, kde jsem ji ošetřil roztrhnutý ret. Přikryl jsem ji, lehl si vedle ní a přitáhl si ji do mého obětí. Takto jsme spolu usli. Byla v bezpečí a spokojeně oddychovala.
........................................................................
Tady je další kapitola. Doufám že se vám líbila ;-)

Vaše SAB

Neobyčejný Život [Ukončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat