11.kapitola

94 5 0
                                    

..............................Josh..................................
Ještě chvíli jsem hleděl na mobil. Doufal jsem, že mi odepíše hned. To jsem se, ale mílil. Už mě to nebavilo a tak jsem si šel zaběhat. Mobil jsem nechal doma.

Běžel jsem asi půl hodiny a už mě bolelo celé tělo. Vrátil jsem se a dal si rychlou sprchu. Zrovna jsem se oblékal a uslyšel jsem cinknutí mobilu. Přišla mi zpráva na messenger...
...............................Nicol................................

Podívala jsem se na mobil, kdo mi to napsal. napsal mi Josh.

Promiň, nemohl jsem tušit, že se před toho kluka postavíš. Je mi to líto. Doufám, že na mě nebudeš moc dlouho nasraná. Josh

Chvíli jsem na tu zprávu jen zírala a přemýšlela, co mu mám odepsat. Nakonec jsem zvolila variantu, že mu odepíšu až za nějakou dobu.

Povídala jsem si s bráchou o všech možných věcech. Vzpomněla jsem si na zprávu od Joshe a přemýšlela, co mi napíšu. Vzala jsem do ruky mobil a zapla si messenger.

To tě neomlouvá. Neměl jsi mě vůbec políbit na krk a podobně. Je to jen tvoje chyba. Už mi nepiš. Nicol

Nebyla jsem si jistá, jestli mám tu zprávu poslat, ale nakonec jsem ji poslala.

Už jsme měli za chvíli jet a tak jsem se šla rozloučit. Nasedla jsem do auta a všichni jsme za sebou odjeli domů. Byly už asi čtyři hodiny. Pustila jsem rádio a zrovna hrála písnička od Little mixu-move (viz média). Znala jsem skoro celý text na z paměť a tak jsem zpívala. Písnička skončila a už jsem byla u baráku. Zaparkovala jsem auto do garáže a vystoupila z něho. Došla jsem ke dveřím a čekala na ostatní. Mamka odemkla a všichni jsme se nahrnuli do svých pokojů. Převlékla jsem se do volného trička a tepláků. Musela jsem si udělat ještě pár úkolů do školy...

............................Josh....................................

Po docela dlouhé době mi konečně zavibroval mobil. V duchu jsem se úplně zaradoval. Šáhl jsem po něm do kapsy a zjistil jsem, že mi odepsala Nicol.

To tě neomlouvá. Neměl jsi mě vůbec políbit na krk a podobně. Je to jen tvoje chyba. Už mi nepiš. Nicol

Jak jsem si tu zprávu přečetl, ihned mě radost přešla. Chvíli jsem váhal, ale poslal jsem jí to.

Ale noták. Se nezblázni ne? Nechceš začít třeba od znova? Josh

.........................Nicol.......................................

Dělala jsem si poslední domácí úkol, když v tom mi zacinkal mobil. Napsal mi Josh. Úplně jsem zbledla. Myslela jsem si, že už mi psát nebude. To jsem se ale mýlila. Podívala jsem se na zprávu.

Ale noták. Se nezblázni ne? Nechceš začít třeba od znova? Josh

Rozmýšlela jsem si odpověď...

........................................................................

Další kapitolu tady máte trošku dříve. Doufám, že se vám líbí. Budu rád, pokud budete pro tuto kapitolu hlasovat nebo ji nějak okomentujete. :D

Vaše SAB❤





Neobyčejný Život [Ukončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat