Вечірка "на славу"

1.9K 172 10
                                    

-Ні Стейс я їду у відрядження.Сказала мама
-Яке ще відрядження, я не хочу нікуди їхати!
-Добре ти й не мала нікуди їхати.Спокійно продовжила мама.
-ЩОООО ОЗНАЧАЄ... стоп що ти сказала?
-Я сказала що ти можеш не їхати..Тим самим спокійним тоном сказала мама.
-Як.. Що.. Тобто.. Я.. Ееее..
-Ми їдемо всього на три..
-Дні!?З "радістю" спитала я.
-Ні місяці..Відповіла мама.
-Еммм... Як такк.. Я старалася зообразити жаль але помоєму мене спалили, бо в душі я раділа всім сердцем..
-Нічого навіть собі не думай через два місяці приїде Мері (моя старша сестра, їй 19) і нагляне за тобою!Серйозно промовила мама.
-Добре, добре. Хі хі... Як ненормальна відповіла я.
Мама на мене подивилась як на останню еммм.. ну одним словом ви зрозуміли..Я незнаю чи це погано але я рада що буду сама два місяці..Ніяких істерик,прибирань..Роби що хочеш.Мама залишила мені ключі і 20 000 фунтів. Що!? Нічого такого.. Всього лише 20 000 фунтів! Ну добре, добре... 19 000 фунтів. Навіть знати нічого нехочу! Якщо не 19 000 тисяч то тоді 15 000 і крапка, як я вижити збираюсь по вашому!Ах добре.. А тепер забудьте що я сказала і читайте далі..

До виїзду мами залишилось 15 хв. Ми пообнімались поплакали присіли на дорогу і мама поїхала по репортерським справам.
Я вирішила не втрачати часу іііі..
-Кееет?
-Що Стейс? Чому ти дзвониш?
-Біжи до мене потім все розкажу!
Я кинула трубку і почала чекати. Я могла запищати від радості але почула як хтось піднімається по сходах.Я насторожилася взяла перше що попало під руку.. А це було крісло відкрила двері і вдарила незнати кого з дурі кріслом...
-Еййй!Що ти робиш!?
Я побочила перед собою Кет яка сиділа на підлозі і трималася за голову.
-Кет!? Як ти.. Ееее..
-Оооо... Бачу комусь пам'ять відняло. Ми ж з тобою сюди разом прибігли... Ти з мамою плакалась на кухні а я сиділа в ванні щоб декому не мішати...Грізним голосом сказала Кейт.
Я встала стовпом і затормозила. Я подивилася на Кет а вона на мене. Ну знаєте як це буває.. Коли ти просто дивишся на когось і починаєш заливатись сміхом разом з ним. І що ви думаєте!? Звичайно ми впали на ліжко і почали сміятись.. Як би я хотіла щоб це ніколи не закінчилось..
Ми вирішили зробити вечірку.
Ну а чого очікувати від підлітків, які залишились самі у дома...
Але щоб не розгромити весь дім ми вирішили зробити піжамну вечірку!У двох...
Але без алкоголю тут не обійшлось... Ми довго кайфували і веселились але сталося те про що я жалітиму ще дуже довго..Кет дістала віскі. Один бокал... Другий... Трее.. Я просинаюся.
-Агг.. Нічого не пам'ятаю.. Тільки те що вчора я була разом з Кет удвох і віскі..
Доречі про Кет.. Де вона?
Я оглянула кімнату. Нікого не було. Пусто. Я вирішила провірити усі кімнати. Я все провірила крім кухні.. А може вона пішла кудись? Ні не думаю.. Всетаки в надії побачити Кет на кухні я пішла туди. Я подивилася на диван кутком ока..
-КЕЕЕЕТ!ЩО СТАЛОСЬ!?
Я знайшла її. Тільки більше не зможу провести з нею час. Вона лежала і з неї стекали каплі крові. Я відчула як у горлі утворився ком горя і сльози самі потекли рікою.
-ЗА ЩООО!? ХТО ЦЕ ЗРОБИВ!?
Я розридалась ще більше і побігла у ванну. Я відкриваю занавіску і бачу мою маму в такому ж вигляді. Я падаю і мої сльози покотились ще швидше.
-Ей Стейс !
Я обернулася і побачила...
<•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••>
Привіт народ!) Як вам? Надіюсь сподобалось.) Будь-ласка ставте ⭐ і пишіть коменти) Це мене дуже підтримує і я зможу швидше викладати частини.І напишіть будь ласка, мені викладати малі частини і частіше чи великі і трохи рідше.. Надіюсь ми наберем багато ⭐ і коментів) Люблю вас! Чекайте нову частину!❤🌹❤

Таємниця Старшої школиWhere stories live. Discover now