Та що всетаки це зі мною!?

2K 192 5
                                    

-Привіт Кет) Сказала я.
-Привіт. Як справи? Хочеш погуляти? Спитала вона.
-Добре я з радістю))
Ми довго не церемонились і вирішили збиратись.Сьогодні мій вибір пав на чорну футболку з принтом Artic Monkeys яку я заправила в джинси з високою талією, джинсову курточку з шипами і чорні конверси (ну куди ж без них :D). Я "підштукату
рилася" і коли стала похожа на людину вирішила йти на зазначене місце зустрічі. Я прийшла в парк і тут я згадала що ми забули узгоднити місце зцстрічі.
-Йооооп..*Ударяю себе рукою по лиці*
-Треба подзвонити Кет!
Я з напряженням вже набирала номер як тут НА МЕНЕ НАВАЛЮЄТЬСЯ ЯКАСЬ ТУША І ПОЧИНАЄ РЖАТИ!
За пару секунд я отямилась і побачила на мені Кетрін яка "рже".
-КЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕТ!!!! Прокричала я так що аж птахи порозліталися.
-Що? Абсолютно спокійним голосом сказала вона.
-Що, що злізь будь ласка поки я не заставила голуба залишити на тобі слід!!
Ми дико засміялися, і хоча на нас дивились як і на ненормальних нам було всерівно...
-Як ти дізналась де я!?Піднімаючись сказала я.
-Незнаю, може я вчилась в Хогвартсі а ти нічого не знаєш?Сказала Кет з сарказмом і засміялась.
А я підтримала її сміх.
-Менше з тим Кет, пішли гуляти я чула про парк актракціонів який відкрили недавно може підемо туди?
-Так! Це просто чудова ідея!
Після нашого діалогу ми пішли до парку актракціонів і коли врешті врешть дойшли я замітила щось дивне...
Ми підійшли до тої самої лавочки яку я бачила увісні і почало повторятися все те саме Кет пішла за солодкою ватою примусивши мене чекати її на лавці одній. Я вже чекала поки підійде той "незнайомець" і дочекалася.
-Привіт я Алекс.)А тебе як звати?
-Я Стейша для друзів просто Стейс.
-Отже Стейс, ти дуже вродлива). Може прогуляємось?
-По-перше я сказала я Стейс тільки для друзів.
А по-друге я чекаю подругу і не йду з першим ліпшим гуляти Бог зна куди! Майже прокричала я.
-Воуу легше..Я тільки спитав.
-Це все?Запитання скінчились?
-Ні а що?
-Нічого забирай свій зад і йди звідси!Вже прокричала я.
Він підійшов до якихось хлопців "красенів" і повертався вже цілою бандою.
-Ей ти!
Хтось крикнув...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Народ вибачте що з затримками( Але я надіюсь що вам сподобалось бо в мене аж руки затерпли.Продовжуйте ставити зірки і писати коменти)Я вас всіх люблю)
P.S.
Horan Merry велике дякую що підняла мій зад і заставила писати:D)))

Таємниця Старшої школиWhere stories live. Discover now