Та, та це прода

1.6K 117 14
                                    

-З ТВОЇМ КИМ?
Кет фиркнула до мене і потягнула мене за волосся, продовжуючи дивитися на мене з ненавистю та злістю. Мені стало боляче. Дуже боляче. Вона вирвала маленький клаптик мого волосся.
-Кет давай спокійно поговорим. Я думаю це велике непорозумі.. Невстигла я договорити як мені влетів ще удар кулаком в живіт. Я скорчилася від болі і вхопилася за живіт.Що за фігня!? Чому вона мене б'є!?
-АХ ТИ ШЛ**А, КОРЧИШ З СЕБЕ НЕВИННУ ПРИНЦЕСКУ, А ПОТІМ ВІДБИРАЄШ ЧУЖИХ ХЛОПЦІВ!?Прогорлила Кет.
-ЯК ТИ СМІЄШ ДО МЕНЕ ТАК ГОВОРИТИ? ТИ Ж НІЧОГО НЕ ЗНАЄШ!
Кет ще раз вдарила мене в живіт і просичала з закритими зубами:
-Зате в мене, є батько і він любить мене.
Мої очі стали такими ж такими злістними як і її. Що би вона там собі не видумувала, хай навіть не сміє торкатися мого батька. Я почала підходити до неї все ближче і ближче. Її погляд зразу ж перетворився зі злістного в наляканий і вона голосно ковтнула слюну. Ми вийшли на середину кімнати. Удар. Вона в нокауті. Я сіла їй на живіт і дала пару сильних ляпасів, так, що аж залишалися сліди.
-Піднімайся і йди звідси. Стримуючи себе вимовила я.
Кет дивлячись в підлогу швидко вибігла на вулицю. Не знаю що на мене найшло.. Мені всерівно. Вона це заслужила, тим більше, що Алекс сам поліз до мене.Я закрила двері, грюкнувши ними. В мене залишилось тільки одне питання. Яким чином Кет тут опинилася!? Піднявшись у свою кімнату, королева Анастейша вирішила впасти на ліжко і заритись носом у подушці. Я приготувалася відчути весь смак "світського життя", але мені завадив грюкіт у вікно. Не звернувши на це уваги, я продовжила шукати щось цікаве в подушці. Але грюкіт став сильнішим. Я не витримала, зірвалася з ліжка і різко відкрила вікно.На мій подив це була не білочка, а щось явно більше за мене. Не встигла я моргнути, як на мене звалився Алекс.. ("інтрига") Звалився звісно він, зверху на мене.
-Може царь соєзволить злізти з мене? Спитала я через декілька хвилин мовчання.
-Мені й так подобається. Сказав він і єхидно усміхнувся.
-Якщо я назвала тебе царем, це не означає що я маю підчинятись! Крикнула я і скинула Алекса з себе різко вставши.
Неочікувано для мене, він схопив мене за ногу і потягнув вниз. А моє тіло внаслідок цього, полинуло в прекрасну долину болі покликавши з собою мою близьку подругу головну біль і недавнього знайомого, по кличці: "грюкіт".))) (авторка упоролась)
Коли я "м'яко" приземлилася на паркет Алекс почав голосно реготати. Коли він заспокоївся я подивилася на нього мрійливим поглядом який він зустрів більш здивовано.
Ми дивилися один на одного пару секунд, після чого Алекс постарався наблизитися до мене.
*Ляпас*
-Ну що!? Догрався?! Дурень!Іди до Кет підлизуйся!
Я встала і підійшла до вікна. Через деякий час Алекс піднявся і підійшов до мене.
-Поговори з Кет. Прошепотів мені на вухо він.
Я розвернулася до нього обличчям з здивованим лицем, а він усміхнувшись відкрив вікно і феєрично вистрибнув з нього.
-А я думала таке тільки в фільмах буває.. Пролунало в мене в голові.
Похитнувши бровами я закрила вікно, вмостилась на ліжко і обнявши свої коліна, задумалася над словами Алекса.
Прийшов до дівчини, після поцілунку і почав нести і творити якийсь брєд. Я звичайно дивна але він дивніший.
Я вирішила розвіятись і переварити все, що сталось.
Я думала вийти на вулицю прогулятись, але мене зупинило те, що я почула як щось падає. Підійшовши до звуку, я побачила затріпаний фотоальбом. З цікавості я підняла, обтріпала його від пилюки і вирішила заглянути в ного. Всівшись на підлогу, я розгорнула його. На першій фотографії були я, мама і тато. Ми були такими щасливими.. Від нас світило щирими посмішками, дивлячись на це фото я й не замітила як усміхнулася. Прегортаючи сторінки я знайшла фотографії зроблені ще тоді, коли я займалася різними видами спорту та художнім мистецтвом. На одній я спокійно малювала, на другій, я стояла в боксерських рукавицях і спортивній формі на третій була на танцях.Я навіть знайшла фотографії з карате! Так, так я ходила на бокс і на карате.. Незнаю як я сама, але тато дуже радів, що я ходжу на такі види спорту. Доречі про танці.. Котли мені було 9 я хотіла вирости крутою пацанкою. Тож замість бальних танців я вмовила маму записати мене на хіп-хоп і брейк данс. Хоч в мене мало, що виходило, за три роки я вміла робити круті штуки.
-Хмм... Цікаво, а та боксерська груша, все ще на стриху? Сказала я сама до себе.
Н

едовго думаючи, я побігла на стрих, в пошуках мого "скарбу". Піднявшись по драбині, мої очі зупинилися на самотній груші, біля якої лежали рукавиці.
Я ухмильнулася сама до себе і зробила те що треба було.)
Вдягнувши рукавиці я почала відпрацьовувати удари.. Я б і далі продовжувала, якби не почула б стукіт. Я зняла рукавиці і вирушила до дверей. Відкривши їх я побачила Майка.
-Привіт Стейс, як справи? Посміхаючись сказав він.
-Привіт Майк, як я рада тебе бачити!) З такоюж усмішкою сказала я.
-Що серйозно? Сказав Майк з круглими очима.
-Ні.) Не знімаючи усмішки сказала я і хотіла захлопнути двері, але той підставив ногу і ввірвався в мій дім.
-Тепер я тебе впізнаю.)Кинув Майк.
А я лише фиркнула в його сторону.
-Що тебе привело в 7 годині вечора до мене? Нехотячи спитала я.
-7 годині вечора? Зараз пів дев'ятої! Здивовано крикнув хлопець.
-Як це?Я не могла займатись боксом півтори години!
-Стоп..стоп..стоп. Ти займаєшся боксом?
- Хочеш на собі провірити? Сказала я піднявши брову.
-Та ні, ні. Заспокойся. Я тут подарунок маю.. Для тебе, від нас..
Повільно говорив Майк тримаючи лодоні в повітрі.
-Ха-ха! І в честь чого ?
-Просто так)
Майк простягнув мені велику чорну коробку.
Я з недовірою взяла її у руки і примружила очі.
-Ну все мені пора! Ми прийдеммм завтра в 6! Сказав Майк і вибіг за двері.
Я схилила голову і похитнула плечима. Закривши двері, я взялася розпаковувати подарунок. Розрізавши канселярським ножом його верхню частину я відбігла на пару метрів і сховалася за кріслом.
-Ніби нічого не вибухнуло. Сказала я вслух і трохи засміялась.
Я дістала з коробки, ігрову приставку і розширивши очі від подиву дістала пару джойстиків і флешку.
-Ніфіга собі.. Мені такого навіть батьки на день народження не дарували, а вони просто так.
Недовго думаючи я підключила джойстики і приставку до телевізора і вставила в нього флешку. На екрані в мене вибив вибір ігор.
-Давно я не грала в... О! Mortal Kombat X! Ураааа!
Коли мені було сім років тато вчив мене грати. Я знала всі комбінації і згодом вигравала навіть в нього.)
Через пів години я й не замітила як опинилася на тридцять другому рівні. Ого) Люблю цю гру за те що бої йдуть лише 17-20 секунд. Побачивши що в мене достатьно грошей я вирішила придбати двох самих популярних персонажів. А саме: Sabziro i Scarpion- на. Незнаю.. На мою думку "Льодяний король кращий")) (Sabziro)
-Завтра буде за кого пограти. Усміхнувшись сказала я.
Я вже хотіла лягати спати, але почула стукіт в двері.
-Знову!? Що це за прохідний двір!?
Відкривши двері я побачила..
-Стеейс..
-СТІВ!? ЩО СТАЛОСЯ!? ЧОМУ ТИ ВЕСЬ У КРОВІ?!

***************************************************************
Привіт мої любі!) Екзаменам кінець і я проє... Кгм прогавила перший місяць літа.. Я, це я. Зараз я відпочиваю в сонячній Турціії і вирішила дописати книгу. Продовження буде виходити частіше але будуть менші глави. Щож.. Надіюсь ви не розчарувалися в проді)) Не забувайте бути активними!))) Ваша dead_miss.♥

Таємниця Старшої школиWhere stories live. Discover now