Вибачте народ, телефон заблокувало і я не могла писати((
*тяжко видихає*Я сюди приходжу щоб подивитися на пейзажі.. Тут я шукаю натхнення.. Розумієш.. Емм.. Я думаю, якщо я тобі покажу ти краще зрозумієш.
Він простягнув мені грубий, старий, пожовтілий і трохи потріпаний альбом.Я взяла його в руки і відчула неймовірне тепло. Таке враження ніби я тримаю сімейний альбом. Я з акуратністю розгорнула його. Там було багато пейзажів, будинків, людей.. Вони всі були як живі.Я гортала і з цікавістю переглядала кожну картину.Я перегортала майже всі творіння і підійшла до останнього. Я хотіла подивитися на нього але Алекс вихопив альбом з моїх рук.
-КУДИ!? Я ЩЕ НЕ ДОДИВИЛАСЯ! З смутком прокричала я.
-Це моє власне. І воно тебе не стосується.Протараторив Алекс.
Я подивилася на нього і зообразила образу. А точніше обернулася, склала руки і надула губки.
-Ахахах!Тобі пасує! Через сміх крикнув Алекс.
Я просто обернулася і пішла до виходу. Але за декілька секунд я відчула як хтось вхопив мене за руку. Це був Алекс.
-Що ти робиш?Спокійним голосом сказала я.
-Емм... Пробач. Не знаю що на мене найшло. Сказав
Алекс поглажуючи рукою свою шию.
-Ти мене ще до сих пір тримаєш! Через сміх вимовила я.
-Ахах.. Нервово засміявся Алекс і відпустив мене.
Він як п'ятирічний хлопчик дивився на мене своїми наївними очима.А я?А ,що я? Я нічого.. Я не спеціаліст в коханні.
-Ти так і збираєшся тут стояти весь день? Нам додому пора.. Я напевне піду.. Трохи почевронівши і перервавши тишину сказала я.
-Доречі.. Стейс може я тебе підвезу? Мені всерівно по дорозі..
-Добре.. А на чому поїдемо?
-Побачиш..
Ми вийшли з цих руїн навулицю і я побачила величезний чорний скутер.
Ми не вимовили ні слова і сіли на нього. Я сіла позаду нього і обхватила його руками, притискаючись щокою до його спини. Я відчула як він посміхнувся. Ми почали їхати. Половину дороги ми мовчали і я вирішила перервати цю тишину.
-Алекс..
-Що?
-Як ти познайомився з Майком, Джейком і Деном?
-Знаєш.. Ну, це довга історія.. Тобі це не обов'язково знати.
Чому це не потрібно знати? І взагалі, чому він сьогодні такий закритий.. Знову почалась гра у мовчанку. Всю решту дороги я думала тільки про те, як би швидше ми приїхали і розійшлись.
-Ну от і приїхали.. Затормозивши сказав Алекс.
Нареешті.. Промовлялось у мене в голові. Це було так незручно. Сидимо, мовчимо...
-Дякую,Алекс. Швидко вимовила я і поцілувала його в щоку. Я вже хотіла йти, але
через декілька секунд я зрозуміла що зробила, і мої щоки запалали.Ми ще десь хвилину просто стояли дивлячись один одному в очі і не могли зрозуміти що робиться.
-Що це було? З насмішкою сказав Алекс.
-Алекс.. Я.. Я..
-Ахахах, в мене є нова поклонниця!
-ЗОВСІМ НЕ ПОКЛОННИЦЯ! ЦЕ ВИЙШЛО НЕЧАЙНО! Я НЕ..
Невстигла я договорити, як Алекс прижав мене взявши одною рукою за талію а другою просунув пальці крізь моє волосся. Наші губи злились у поцілунку. Я відчувала його запах. Моє серце все частіше починало битись, але я не сопротивлялась. Терпкий смак його губ, повністтю поглинув мене. В нас почало закінчуватись повітря і ми закінчили наш поцілунок.
-Алекс.. Шепочучи з легким стоном вимовила я.
Той хотів щось відповісти, але я швидко прикрила його губи кінчиками пальців. Я подивилася на нього і поцілувала його, але на цей раз з більшою палкісттю. Коли наш поцілунок закінчився я повільно відірвала мої губи від його. Я ще раз подивилася на нього.
-П..П..Пробач.. Видавила я з себе.
Алекс ще не міг відійти від нашого поцілунку, я скориставшись цим побігла в сторону мого дому.
-Стейс! Стій! Кричав Алекс. Я не знаю чому але я не звертала уваги на ці крики. Я продовжувала бігти.
Коли я була біля порогу, я побачила, що Алекс почав їхати в протилежну сторону. Хмм.. Дивна реакція.. Ах, ну звісно.. І це мені говорить дівчина, яка після поцілунку кудись тікає.. Я відкрила двері і побачила перед мною...
-КЕТ!? ЩО ТИ ТУТ РОБИШ!?
Вона стояла і дивилася на мене з такою злісттю, що напевно можна було б подумати, що вона хоче мене вбити.
-Я ВСЕ БАЧИЛА! Крикнула вона.
-Що саме..?
-ТИ ЦІЛУВАЛАСЬ З МОЇМ ХЛОПЦЕМ!!
З ТВОЇМ КИМ?
...
***********************************************************************