Сон?

2.1K 167 8
                                    

-Я слідкував за тобою багато часу і...
*Вереск на весь дім*
Я лежу в ліжку.Мама прибігає і з лицем повним жаху церез силу промовляє:
-Щоо трапилось люба?
-Я сама не знаю..А котра година?Сонним голосом спитала я.
-Третя ночі зайченя моє.Протараторила теж доволі сонним голосом моя мама.
-Що!?Як як я..к?!То це був сон??
-Скоріше всього сонечко.А тепер лягай спати.Промовила мама.
-Добре добраніч.)
-Солодких снів.
Я уляглася в зручну позу,тобто позу "зірки" і хотіла лягти спати але нічні думки поглинули мене і я не змогла заснути.
-Як так.. Це все було так реалістично...І той хлопець..Це все занадто дивно для правди.
З цими думками я все таки заснула.
-Просинайсяяя!Ти проспиш школу!Прокричала мама.
-Як!? У школу!? Чому не продзвенів будильник?! Аааа! Е..еее де мої штани!?Ааааааа!!
Поможіііть хтооось!!
Я на секунду заспокоїлась і кинула погляд на маму.Вона заливалась сміхом і трималась за живіт.
-Чого смієшся?Фиркнула я.
-Оооо хто в нас такий серйозний?Сказала і ще раз засміялася моя мама.
-Може поможеш?Таким самим невдоволеним тоном сказала я.
-Тобі?Навіщо мені це?В мене є багато інших цікавіших планів на П'ятницю.Вимовила через сміх мама.
-П'ятниця!?Крикнула я.
-Так.Ой пробач я видно переплутала, сьогодні у вас відмінили школу.З сарказмом сказала вона.
-Ну все тримайся!!
І тут я кинула в неї подушкою.
-І це все на що ти здатна!?
І почалась подушкова війна...
Коли ми двоє впали на ліжко знесилені "подушками" мама сказала:
-Ну добре твоя взяла.
-Пффф звичайно.А чого ти очікувала?
Ми посміялись і мама пішла готувати сніданок.
За цей час я вирішила подзвонити Кетрін* і спитатися як там в неї спави..
------------------------------------------------
Народ дякую що читаєте) Мені дуже приємно)) Пропонуйте свої варіанти зустрічі з Алексом (Стейша зустріне його хі хі) Надіюсь вам сподобається)

------------------------------------------------Народ дякую що читаєте) Мені дуже приємно)) Пропонуйте свої варіанти зустрічі з Алексом (Стейша зустріне його хі хі) Надіюсь вам сподобається)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Таємниця Старшої школиWhere stories live. Discover now