Ráno:
Bola sobota ráno. Ráno som vstala, prezliekla sa, naraňajkovala a začala som hrať s Ronym Playstation 4. Potom sa pridala aj Aria. Toby ešte spal. Mama prespala u priateľa. Asi môžte tušiť čo sa tam dialo.
Ako sme dohrali tak so išla do izby, pozrela som fb a tam správa od Sarah:
Sarah: Ahoj dnes je oslava tak si pozvaná. Určite príď.Dostala som šok. Aká oslava. Po chvíľke som si spomenula. Veď Patrik ma narodeniny.
Ja: Ahoj ano ano určite prídem. Môžem zobrať aj Luka?
Sarah: Neviem čo povie na to Patrik. :(
Ja: Aha tak pridem sama. :)
Sarah: ok pa
Ja: PaDopisala som si so Saraha a išla som do kúpeľne. V kúpeľni som sa namaľovaľa. Potom som šla do izby, zapla pc [počítač], pozriem fb, správa od Luka:
Luk: Ahoj láska! Ako?
Ja: Ahoj! Smutno bez teba
Luk: Čo keby sme išli von?
Ja: Supeeer! Kedy?
Luk: Ak chceš aj teraz.
Ja: Okej. Len sa prichystám. Za vtedy ahoj.
Luk: Ok ahoj. Ľúbim ťa.
Ja: Aj ja teba.Nachystala som sa, umyla zuby, osprchovala, vypila čaj a pred domom už stál Luk. Dali sme si jemný bozk na pery. Chytili sme sa za ruky a kráčali.
Ja: Kam pôjdeme?
Luk: Kam chceš Láska moja. Ako to povedal ja som sčervenela ako paradajka.
Ja: Tak poďme do parku.
Zakýval hlavou a išli sme do parku. Tam sme si sadli. Luk ma chytil okolo krku a pobozkal ma na čelo. Ja som si položila svoju hlavu na jeho rameno. Bolo mi s ním tak dobre až mi nakoniec zazvonil mobil. Volala mi Sarah. Dostala som paniku.
Ja: Prepáč Luk už musím ísť! Panikarila som pretože som zabudla na Patrikovu oslavu.
Luk: Počkaj! Kam ideš!
Ja som mu neodpovedala pretože som musela utekať fna tu oslavu.
Prišla som včas. Ako som prichádzala tak ma Sarah zastavila:
Sarah: Hej! Ako si mohla zabudnúť! Je to Patrikova oslava a ty si skoro zabudla!
Ja: Ja som nezabudla. Nemusiš na mňa kričať. Veď som to stihla nie?
Sarah: Veď ano stihla. Prepáč
Ja: To nič.Začala sa oslava. Decká sa bavili. Prišiel za mnou Patrik zobral ma tancovať. Bavili sme sa dobre.
Po oslave všetci odišli ale ja som tam ešte zostala pretože Patrik nechcel aby som išla. No po par hodinách mi mama volala aby som sa vrátila domov. Že má pre nás zlú správu. Teda pre mňa a pre bratov a segru. Tak som sa rýchlo ponáhľala domov. Na ceste domov ma zastavil Luk:
Luk: Kde si bola?
Ja: Luk teraz vážne nemám na teba čas.
Luk: Aha tak ty nemaš na mňa čas ale na oslavu si čas urobíš čo?
Zastavila som sa a začala som na neho kričať:
Ja: Luk prestaň! Ty to nechápeš! Musím ísť domov. Mama má problém.
Luk: Aha! Tak si choď!
Len som nad ním mávla rukov a utekala rýchlo domov.
Mrzelo ma že sme sa s Lukom pohádali tak som sa rozhodla na druhý deň sa s ním udobriť:
Ja: Luk! Počkaj! Luk prepáč som krava, nechcela som aby to takto dopadlo.
Luk sa na mňa pozrel uplakanými, rozbehol sa po mne a obial ma. Mne sa už tlačili slzy do očí a začala som plakať tiež. Obímali sme sa asi 10 minút a potom sme sa chytili za ruky a utekali k nám domov. Nikto nebol doma. Išli sme do izby a začali sa tam vášnivo bozkávať. Zrazu sme zaspali. Prebudil ma buchot dverí. Prišla mama s Ariou. Aria na mňa zakričala aby som im pomohla s nákupom. Luk ešte spal a nechcela som ho budiť. Išla som mame a sestre pomôcť s nákupom.Čaute tak tu máte tretiu časť mojho príbehu. Bola by som rada keby ste dali votes alebo koment ale lepšie by bolo obidve :)
Veve vevericka :)
YOU ARE READING
Láska na prvý pohľad
Random1.kapitola Ahoj volám sa Sherry a mam 14 rokov. Bývam vo veľkom meste v New Yorku. Tam sme sa presťahovali pred troma dňami pretože moji rodičia sa rozviedli a mamka si našla novú prácu. Otec stále mamku bil a nebolo iné rozhodnutie ako odisť od neh...