Epilóg-THE END

40 5 0
                                    

Bol tam, sedel tam a pozeral sa na mňa. Pribehol ku mne a silno ma objal. Som šťastná že tu je. V celej svojej kráse ho tu vidím pred sebou. Vie už o tom? Ak by nevedel, prečo by tu bol?

Ja: Matty, čo tu robíš?
Matty: Viem čo sa stalo. Viem ako ťa to raní. Chápem ťa. Budeš to mať ťažké ale ja som tu vždy pre teba
Ja: Ďajem, že si prišiel. Že si mi pomohol. Že si ma utešil. Ja som ťa nikdy nechápala a ty si ma vždy vypočul, bol si chápaví. Myslím že ťa milujem.
Matty: Myslíš?
Ja: Viem to. Matty, milujem ťa
Matty: Ja teba viac.

Dali sme si veľkú pusu. Potom sme sa začali vášnivo bozkávať. Jeho bozky boli sladké a príjemné. Ľúbim ho a veľmi.

Začali sme spolu chodiť von každý deň.

A čo vám poviem o Arii? Aria predstavila svojho chalana všetkým. Volá sa Čak a Ariu veľmi ľúbi. Ona tiež. Píšu si spolu, volajú. No to je láska.

A Ron začal so svojou Ruby tráviť viac času. Sa normálne čudujem, že spolu vydržali aj cez tie klamstvá čo jej Ron natáral. Nech sú spolu šťastný.

A Toby? Ten sa odsťahoval a kúpil si byt pár ulíc od nás. Býva tam spolu so Sandrou. Už len čakať kedy budú mať bábo. Bude mi chýbať môj starostlivý bratček ktorého mam strašne rada.

Spoznala som človeka, ktorého ľúbim a ktorý je ku mne vždy dobrý. S Mattym sme si sľubovali že si už viac klamať nebudeme a budeme k sebe chápaví.

Čaute! Takže je tu posledná časť príbehu. Dúfam že sa vám to páčilo. Ak áno zanechajte votes alebo komentík. Dik :)

Veve vevericka :)

Láska na prvý pohľadWhere stories live. Discover now