13. kapitola

70 6 0
                                    

Teraz keď ho najviac potrebujem on sa tam olizuje s tou sviňou. Tá sviňa mi už celkom pokazila život. Odišla som domov ale plakať sa mi nechcelo. Nebudem plakať pre človeka ktorý mi zničil život. Sarah mi vravela že by neublížil ani muche. A čo teraz spravil? Olizoval sa s Laylou.
Išla som sa pozrieť na fb. Mala som tam asi 6 správ od Patrika.

Fb- Patrik
Patrik: To čo si videla ťa prekvapilo ale ja s ňou nič nemám.
Videl som ťa ale keby som ju odstrčil tak by sa ti vysmiala.
Pobozkala ma prvá a ja som nedokázal odolať.
No ták neignoruj ma.
Mam ťa rád.
Ja: Ja ti už neverím. A Luka si len využil len aby si ma mohol získať. Všetky tie bitky boli falošné.
Patrik: Chceš tým povedať že je koniec?
Ja: Úplný!
Patrik: Nie Sherry! Ja ťa milujem!
Ja: Neverím ti. Daj mu už navždy pokoj.

Po tejto správe mi už neodpisoval tak som si ho vyhodila s priateľov. Vypla som fb. Išla som sa pozrieť na mamu. Pozerala si fotoalbum. Prišla som k nej.

Ja: Ahoj mama! Je ti už lepšie?
Mama: Ahoj srdiečko. Ano je mi už lepšie.
Ja: To je super!
Mama: Zavoláš chlapcov, Ariu a Marka?
Ja: Jasné.

Po chvíli tu už stáli všetci a mama začala rozprávať.

Mama: Deti, s Markom sme sa rozhodli že sa presťahujeme k nemu.
Ja: My sa sťahujeme do Hartfordu?
Mama: Áno
Ja: Kedy?
Mama: O 3 dni.
Ron: Ale mami ja som si tu už zvykol a nechcem odtialto odísť. Mám tu kamošov. S nimi sa nedá len tak rozlúčiť.
Mama: Rony ja ťa chápem a preto by si mal zorganizovať rozlúčkovú párty.

Čaute! Tento príbeh - nudááá!
Krááátky! Nevyjadrujem sa! Poprosim votes a nejaký ten názor. Moje príbehy budú bývať kratšie ale však to nevadí. :)

Veve vevericka :)

Láska na prvý pohľadWhere stories live. Discover now