21. kapitola

61 4 0
                                    

Díval som sa do jej krásnych očí. Ona sa stala mojou životnou láskou. Jej by som nechcel nikdy ublížiť. Aj keď budem musieť. Teda len to zahrám. Mohli by sme sa dať dokopy. Nie, nie nemohli, o 3 dni odchádzame a ona býva tu v New Yorku.

Toby: Ron toto je Ruby. Ruby toto je Ron.
Ja: A-ahoj.
Ruby: Ahoj.
Toby: Tak vás teda nechám nech sa zoznámite ale poď sem ešte Ron.
Ja: Idem.

S Tobym sme išli do kuchyne. Keď mi povedal teda opýtal sa ma veľmi veľkú vec.

Toby: Brácho, veď ty si z nej hotový. Páči sa ti?
Ron: No páči ale musím na ňu zabudnúť. O 3 dni odchádzame.
Toby: To ma mrzí.
Ja: Idem sa s ňou zoznámiť.

Utekal som za ňou. Sadol som si vedľa nej. Nedokázal som vysloviť ani jedno písmenko v slove.. Triasol som sa ako nikdy predtým. Srdce mi začalo buchať až niekde v hlave. Keď som sa jej chcel niečo opýtať, bol som koktávý a nedalo sa mi vysloviť jedno jediné slovo. Predsa som sa jej na niečo spýtal.

Ja: O-odkial si?
Ruby: Z Hartfordu.

Keď povedala že je z Hartfordu skoro mi vyskočil mozog z hlavy. Dal som za hlavu všetkých svojích kamošov a tešil sa do Hartfordu. Stávka mi bola ukradnutá. Prestal som koktať a pýtal sa jej ďalej.

Ja: Teraz ti poviem niečo čo som ešte žiadnej babe nepovedal.
Ruby: Okey.
Ja: Ja som sa do teba zamiloval.
Ruby: Ja viem o tej stávke. Nemusiš to na mňa hrať.
Ja: Ja to myslím vážne. Som rád že som ťa mohol stretnúť. Už ťa nikdy nevypustím z hlavu ani zo srdca. Ani keby som chcel.
Ruby: Ja neviem čo ti mam na toto povedať. Ale budeme to len hrať.
Ja: Je mi to jedno. Ja ťa milujem.
Ruby: Ale potom príde ona. Alex.
Ja: Veď to nebude naozaj.
Ruby: Aj ty sa mi páčiš.

Čaute! Ďalšia časť! Už sa nám tu rodí láska. Poprosím koment alebo votes. :)

Veve vevericka :)

Láska na prvý pohľadWhere stories live. Discover now