Všetci sme sa pozreli na doktora s otvoreními ústami. Tá zla správa bola:
Doktor: Musím vám oznámiť zlú správu.
Toby: Zomrela?
Doktor: To nie. Pacientka utrpela silný otras mozgu a veľa rán. Bude musieť podstúpiť ešte jednu operáciu. Ak sa operácia nepodarí mohla by ochrnúť.Po tejto správe sa mi zatočila hlava a odpadla som. Zobudila som sa vo svojej posteli. Vedľq mňa ležal Patrik a hladkal ma po chrbte. Otočila som sa k nemu a venovala som mu jeden jemný bozk na pery. On sa usmial a dal mi ďalší. Ukončila som to ja so svojim plačom. Patrik si ma privinul k sebe a hladkal na po hlave. Plakala som viac a viac no Patrikovi sa nepodarilo ma ukľudniť. Utešoval ma so svojimi slovami ale ja som ho ignorovala a nemo ležala na jeho hrudi. Keď som prestala plakať vtrhol do izby Toby.
Toby: Ou. Prepačte ale Sherry mamu už operujú. Ideš so mnou alebo zostaneš tu?
Ja: Nie. Idem s tebou!
Toby: Tak rýchlo poď.
Patrik: Hej ľudia, a čo ja?
Ja: Poď.Keď sme došli do nemocnice operácia ešte prebiehala. Netrpezlivo sme čakali kým sa operácia skončí. Toby sa išiel už roztrhnúť. Stále sa prechadzal a niečo si mrmlal. Mňa to už nebavilo a zaspala som na Patrikovej hrudi. Ten ma poriadne stísol a dal mi pusu na čelo. Zrazu so mnou niekto zatriasol. Ten niekto bol Patrik. Oznámil mi že že o chvílu by sa mohla skončiť operácia. Prišiel doktor a Toby hneď pribehol k nemu.
Toby: Tak ako pán doktor?
Doktor: Operácia....sa podarila ale ten otras mozgu je vážny a je väčšia pravdepodobnosť že by stratila pamäťVšetci sme si vydýchli a zaroveň zľakli. Pri pomyslení na to že by si nás mama nepamätala ma naozaj zarazila.
Čaute! Ďalšia časť! Krááátka! K tomu sa už vyjadrovať nebudem. Inak poprosim votes a komenty :)
Veve vevericka :)
YOU ARE READING
Láska na prvý pohľad
Random1.kapitola Ahoj volám sa Sherry a mam 14 rokov. Bývam vo veľkom meste v New Yorku. Tam sme sa presťahovali pred troma dňami pretože moji rodičia sa rozviedli a mamka si našla novú prácu. Otec stále mamku bil a nebolo iné rozhodnutie ako odisť od neh...