32. kapitola

48 4 0
                                    

Prišla som domov a doma nikto nebol. Nechápala som. O takomto čase je už Aria aj Ron doma. Toby nie pretože viem že je so Sandrou. V dome bolo táké ticho. To ticho som využila a dala som si slúchadla. Pustila som si moju druhú obľúbenú pieseň od Meghan Trainor- The future husband.
Keď ma to už nebavilo tak som išla do izby. Bolo tu strašne dusno tak som si otvorila okno. Počula som hlasy tak som sa pozrela vonku. Aria a nejaký chalan sa tam obímali a dali si pusu. Tak to je jej chalan? Wau. Bola som prekvapená že Aria má chalana. Dvere sa zabuchli. Ja som hneď utekala za ňou dole.

Ja: Čau!
Aria: Čau. Čo sa tak usmievaš?
Ja: Ale nič.
Aria: Hovor. Nikdy si sa tak neusmievala.
Ja: Ani ty. V posledných dňoch si nejaká veselá. Čo sa stalo?
Aria: Nemôžem byť veselá?
Ja: Aha a kto bol ten chalan?

Keď som vypustila zo seba túto otázku Aria sa na mňa zákerne zamračila. V očiach sa jej ligotali iskričky.

Aria: Ty si nás videla?
Ja: Samozrejme, prečo si mi to nepovedala?
Aria: Ja ani neviem. Sľúb že to nikomu nepovieš.
Ja: Ja? Prosím ťa. Veď som tvoja sestra.
Aria: Ďakujem.

Aria si to namierila do svojej izby. Ja som si od nudy pozrela film ktorý som nedopozerala celý pretože som zaspala. Zobudil ma mobil ktorý mi zvonil. Bol to Erik. Nemala som chuť sa s ním baviť tak som mu to nedvíhala. Volal mi asi 4 krát. Na 5 krát som mu to dvihla lebo by ma z neho aj porazilo.

Ja: Áno?
Erik: Ahoj. Prečo mi nedvíhaš?
Ja: Prepáč bola som vonku.
Erik: Bez mobilu?
Ja: Bola som na zahrade a mobil som si nechala na nabýjačke. Sorry.
Erik: Aha. Nepôjdeš von?
Ja: Jasné len sa prezlečiem.
Erik: O hodinu som u teba.

Láska na prvý pohľadWhere stories live. Discover now