Čo ho to napadlo? To si robí srandu! Tak toto mu nedarujem.
Ja: No môžem vedieť na čo ideme do lesa?
Erik: Buď ticho lebo ti prelepím ústa páskou.
Ja: To ako vážne? Ron do čoho si sa to namočil?
Ron: Som ti povedal že to nie je tvoja vec!
Ja: Tak načo som tu ja?
Ron: Aj tak by si ma sledovala tak som ťa musel zobrať.
Erik: Tak a sme tu.Vystúpili sme a vonku čakali nejaký chalani. Chytili Rona a začali ho kopať. Ja som len kričala. Niekto mi zo zadu prilepil ústa a zaviazal oči. Samozrejme mi uviezal ruky len nohy nie. Už som len počula Ronov krik. Nikto tam nebol a tak som sa rýchlo vymotala a dala pásku z očí. Vytiahla som si mobil a napísala Tobymu:
Toby! S Ronom sme vonku. Sme niekde v lese. Príď sem lebo Rona zabijú. Do niečo ho sa namočil.O chvíľu mi pípol mobil. Správa bola od Tobyho:
Hneď som tam!Niekto ku mne kráčal a ja som tam len nehybne stála. Prišiel bližšie, chytil ma a začal bozkávať. Ja som sa samozrejme bránila. Kopala som do neho celou svojou silou. Ron kričal „Pusti ju! Pusti ju ty kokot!“
Do očí sa mi hrnuli slzy a ja som ich už v sebe neudržala. Začala som kričať s uplakaným hlasom. Uvidela som Tobyho a ten rýchlo utekal ku mne. Skočil po tom chalanavi a zbil ho do bezvedomia. Keď s ním skončil utekali sme pohľadať Rona. Počuli sme jeho výkriky. Tak sme ho ľahšie mohli nájsť. Po ceste sme sa rozprávali o Ronovi.Toby: Tak čo sa stalo? Počúvam.
Ja: No tak Ron zmizol z párty a tak som ho sledovala. Pred domom stál Erik a čakal na Rona. Rozprávali sa o...
Toby: O čom sa rozprávali?
Ja: O stávke. Stavili sa že Ron si nájde do týždňa babu a odkopne ju tak že si najde inú a tak ju odkopne. Dokážeš mu pomôcť?
Toby: Nie som si istí či sa to dá. Niečo ma napadlo ale teraz poď musíme ho nájsťRonov krik utíchol ale my sme počuli hlasi. Pred nami kráčali dvaja chalani. Jeden z nich bol Erik. Toby po ňom skočil a začal ho biť. To isté urobil aj tomu druhému. Potom sme uvideli....
Čaute! Začína to byť napínave. Teda aspoň pre mňa. Inak poprosím votes alebo koment. :)
Veve vevericka :)
YOU ARE READING
Láska na prvý pohľad
Random1.kapitola Ahoj volám sa Sherry a mam 14 rokov. Bývam vo veľkom meste v New Yorku. Tam sme sa presťahovali pred troma dňami pretože moji rodičia sa rozviedli a mamka si našla novú prácu. Otec stále mamku bil a nebolo iné rozhodnutie ako odisť od neh...