Love

379 16 4
                                    

Era Taylor impreuna cu Simon.Pe canapeaua mea din living.Erau aprope dezbracati.Deci nu pot sa cred ca astia doi si-o trag la mine in casa.

H:Ma scuzati!

Se pare ca cei doi nu ma baga in seama.Am luat canapeaua,dupa ce am duso la usa i-am rasturnat pe cei doi in fata usi si am inchis-o cu cheia.M-am pus sa fac un dus pentru a-mi sterge cu totul amintirile din aceasta zi.Dupa vreo 30 de minute am iesit din dus.Se pare ca cineva suna la usa.Cand am deschis am fost surprins de cine se afla la usa mea.Era Amber.

H:Dar ce surpriza!

A:Cum ai putut face asta?

H:Ce sa fac?

A:Sa platesti operatia!Nu am nevoie de mile!

H:Printeso,nu-ti ofer mila!Fac caritate!

A:Te rog frumos sa-ti iei bani inapoi!

H:Nu crezi ca ar fi nepoliticos ca sa iau bani unei fete!

Aceasta s-a apropiat de mine in asa fel incat fetele noastre sa stea dosr la cativa centrimentri distanta.

A:Nu am nevoie de ajutorul nimanui!

Nu am mai rezistat si am sarutato.Aceasta mi-a raspuns punandusi mainile dupa gatul meu.Am ridicat-o in asa fel ca piciorele ei sa stea incolacite in jurul taliei mele.Am scap repede de haine si acum eram amandoi doar in lenjerie.Ma jucam marginile chiloteilor ei in timp ce-i abdomenul si coboram tot mai jos.Amber gemea la fiecare sarutare pe care o primea de la mine.I-am dat incet chilotei jos si am inceput sa-i sarut fluturasul.Tot urcam cu sarutarile mele pe corpul pana cand aceasta diavolita s-a hotarat sa puna stapanire pe mine.Ma trantit pe spate in patul mare si mi-a dat jos boxeri.A inceput sa se joace cu bogatia mea,se pare ca fata asta vrea sa ma faca sa inebunesc.Ea chiar stie ce face nu gluma.Imi tot saruta abdomenul.Pana cand am penetrat-o usor.Stiu ca nu am folosit balanasul dar ce se poate intampla?

De dimineata:

M-am trezit cu greu dar totusi am reusit.Cand am dat sa ma ridic am simtit ceva greu pe mana mea.Cum am putut uita.Amber era goala langa mine,doar un cearceaf alb ii acoperea formele de care m-am bucurat aseara.Aceasta dormea prea bine pentru a o trezi asa ca m-am ridicat cu grija din pat imbracandu-ma.M-am hotarat sa prepar micul-de-jun.O omleta cu detoate,suc de portocale,o salata,paine prajita si desigur,cafea.A durat cam 20 de minute pregatire dar in final arata destul de bine.Amber cobora pe scari cu cearceaful infasurat in jurul corpului ei.Arata ca o mireasa mai ciufuliata.

H:Neatza!

A:Neatza!

H:Ai vrea sa faci un dus?

A:Cam da!

H:Ok...Hai sa-ti dau niste haine!

Am urcat impreuna in camera mea de unde i-am dat un tricou care cred ca-i venea ca o rochita si niste mini-boxeri ramasi de la Taylor.Amber a intrat in dus,iar dupa 20 minute ea a iesit mai frumoasa decat era.

A:Mersi!

H:N-ai pentru ce!Acum hai ca mancam,ca mor de foame!

Ne-am dus in bucatarie unde era pregatit micul-de-jun.Ma uitam numai la ea.Cred ca a observat ca-i urmaresc miscarile pentru ca a rosit.

A:Deci o sa-ti iei bani inapoi?

H:Nup..

A:De ce?

H:Pentru ca vreau sa facem o afacere!

A:Te ascult!

H:Pai...Tu imi oferi relatii sexuale de cate ori am chef iar eu iti dau bani pentru mama ta.

A:Ce?

H:Asa nu o sa mai crezi ca e mila.Te poti gandi ca lucrezi pentru ei.E ca un job!

A:Nici gand!

H:Atunci vrei sa te duci inapoi la acel club?

A:Nu!Bine...o fac.

H:Asa te vreau!

Dupa ce am terminat de mancat,ne-am hotarat sa strangem masa.La un moment dar la usa a sunat cineva asa ca Amber a deschis usa.

T(Taylor):Cine esti?

A:Aaa.....

H:Cine e?Aaa..Buna Taylor!

T:Harry!Cine e ea?

H:Pai...

T:Porcule tu deja mai inlocuit!Si i-ai mai dat si hainele mele acestei tarfe!

H:1.Ai grija cum vorbesti.Iar 2.E Iubita mea si te rog sa iesi din casa mea!

T:Dar...

H:Acum!!!

Dupa ce Taylor a plecat Amber mai avea putin si urla de nervi.Cred.

A:Vreau acasa!

H:Bine!Urca in masina!

A:Dar....Bine!

Pana la urma am plecat spre casa ei.Cand am ajuns la dresa pe care mi-a spus-o ne aflam intr-un cartier saracacios unde blocurile mai aveau putin si cadeau.Cand a dat sa iasa am inchis usile.

A:Ce faci?

H:De  acuma nu mai locuiesti aici!Vei locui cu mine!

A:Dar....

Nu am lasat-o sa termine pentru ca am ornit masina fara sa-i mai dau explicati.Aveam un fel de sentiment pe care nu l-am mai avut pana acuma.Ori era dragostea ori ce-am mancat la micul-de-jun era stricat!

What Is Love?(Harry Styles FanFinc)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum