Dupa 6 luni:
____HARRY____
-Harry! Daca nu te misti mai repede, nu o sa afli niciodata ce sex are copilul! tipa Amber la mine din sufragerie.
Astazi o sa mergem la ecograf amandoi ca sa vedem ce sex are copilul nostru. Exact! Sunt tatic!
-Vin acum! tip eu la ea din dormitor.
Mi-am luat telefonul si am plecat impreuna cu Amber la ginecolog. Acolo acesta a asezat-o pe Amber pe un pat mare si i-a dat cu ceva pe burtica ei foarte umflata. Zici ca are o minge acolo!
-Deci? spun eu emotionat.
-Felicitari domnule Styles! Aveti o fetita! spune doctorul cu zambetul pe buze.
Cand am auzit ca o sa am fetita, am sarit pur si simplu de bucurie. Dupa ce Amber si-a sters burtica de acea crema am luat-o in brate si am sarutat-o patimas.
-Ce-ar fi sa mergem sa le spunem si baietilor? spun eu fericit.
Amber doar a aprobat si si-a luat jacheta din cuier. Ne-am urcat amandoi in masina si ne-am dus impreuna la studio.
-Hey! tip eu pentru ale atrage tuturor atentia.
-Si-a venit si Harry! spune Louis ironic.
-Si noi ne bucuram sa te vedem Louis!
-Amber! spune Eleanor fericita si o i-a in brate pe mica mea printesa. Ati aflat ce sex are copilul?
-Dap...spun eu fericit.
-Si ce morcovii mei ne tii in suspans? ma intreaba Louis nervos.
-Harry o sa fie tatic de fata! spune Amber fericita.
-Ha! Sa vedem cine o sa se poate apropia de fata ta! spune Liam sarcastic. Parca il si vad pe Harry cum o sa-i tina o morala primului iubit a lui Darcy!
-Dar tu de unde suvita lui Zayn sti cum o sa o cheme pe fiica mea?
-Pentru ca tu, de cand Amber a ramas insarcinata, ne spui incontinuu ca pe fiica ta o sa o cheme Darcy! spune Niall jucandu-se cu parul Barbarei.
Cand am dat sa spun ceva usa de la studio s-a deschis, iar pe ea a intrat Perrie impreuna cu Cassie, fiica sa si a lui Zayn.
-Tati! spune aceasta si-i sare in bratele lui Zayn.
-Printesa mea! spune Zayn si-i saruta fruntea micutei Cassie.
-Nu cred! spune Amber deodata.
-Ce? spunem toti.
-Eleanor este insarcinata! tipa Amber cat de tare poate.
Toti ne uitam la Eleanor si la Louis care acum pareau putin stanjeniti.
-Asa faci mai? Nu ne spui ca urmeaza sa fii tata? ii spun eu lui Louis care era ma rosu decat racul.
-Mai are cineva sa mai dea vreo veste importanta? intreaba Perrie amuzata de situatie.
Niall se uita in stanga si in dreapta ca si cum ar vrea sa spuna ceva.
-Niall, cate luni are? il intreb eu pe micul irlandez.
-3 luni, 2 saptamani si 5 zile! spune acesta mandru.
-Macar eu si zayn nu avem ce sa ascundem! spune mandru Liam.
-Baieti, eu si cu Harrye o sa plecam! spune Amber dand sa iasa pe usa.
-Si de ce ma rog plecam? intreb eu sarcastic, dand sa ma asez pe un fotoliu.
-Pentru asa vrea Darcy! spune ea foarte autoritara.
-Pa baieti! spun eu si ma ridic repede de pe fotoliu si pornesc spre iesire.
Amber chicoteste si ma urmeaza.
Odata ajunsi acasa fiecare se duca in treaba sa. Eu urc la etaj pentru a ma schimba, iar Amber se duca in bucatarie pentru a-si pregati o gustare. Dupa ce ma schimb cobor jos, acolo Amber se uita la televozor si manca din farfuria pe care o avea in poala. M-am furisat pe la spatele ei si am luat-o in brate, punandu-mi mainile pe burtica ei foarte mare.
-Ce vrei Harry? ma intreaba ea foarte concentrata la filmul ce derula la televizor.
-Nu am voie sa-mi tin printesele in brate? o intreb eu sarcastic.
-Ba ai voie! Insa una dintre printese vrea sa se uite la film, iar broscoiul sau nu o lasa!
-Macar o sa ma transform in print daca tot sunt un broscoi?
-Sigur! spune ea ironica.
M-am asezat si eu pe canapea si am inceput sa o sarut pe gat. Aceasta nu a opus rezistenta si m-a lasat sa-mi fac treaba. Am fost intrerupt de sonerie care incepuse sa sune. M-am ridicat nervos de pe canapea si m-am dus sa deschid usa. In spatele usei se afla...mama?
-Buna mama! spun eu surprins.
-Buna Harry! Unde este Amber? spune ea intrand in casa.
-In sufragerie! spun eu inchizand usa dupa ea.
Mama s-a dus in sufragerie si a impratisat-o pe Amber, iar dupa au inceput amandoua sa vorbeasca. Eu m-am asezat cuminte pe un fotoliu si am incercat sa descifrez limbajul lor.
Mama si Amber au vorbim ca 2 ore neincatat. Pana la urma mama a trebuit sa pleca asa ca am condusa pana la usa.
-Si unde ramasesem! spun eu cu un zambet pervers.
-Eu ma duc la culcare, iar tu iti continui activitatea! spune ea urcand scarile.
-Mda...Somn usor!
-Multumesc la fel!
Ce sa spun! Are noroc ca este insarcinata!
____AMBER____
-Harry! Nasc! spun eu speriata.
-Ce? Ai sunat la ambulanta? Stai, nu suna! Calmeazate! spune el alarmat.
-Daca asa o sa faci si cand o sa nasc, atunci vai de mine! spun eu printre rasete.
Acesta face o fatuca de catelus ploat si se duce in bucatarie suparat.
-Sper ca nu te-ai suparat? ma duc eu pe la spatele lui si-l imbratisez.
-Cum sa ma supar eu pe tine! spune Harry si da sa ma sarute.
Cand dau si eu sa-l sarut o durere puternica ma impiedica. Imi pun pana pe burta si simt cum pamantul imi fuge de sub picioare. Harry se sperie cand ma vede asa si ma i-a repede ca po o mireasa si ma urca in masina sa.
Cand am ajunsi la spital am intrat direct in sala de operatii. Se pare in seara asta o sa se nasca fetita mea.
____HARRY____
Stau pe holurile acestui spital de o ora si tot nu am primit niio veste despre Amber. Tot ce stiu este ca a intrat in travaliu si trebuie sa nasca. Baieti au venit si ei pentru a-mi fi alaturi.
-Domnul Styles? spune o femeie intr-un halat alb.
-Eu sunt! spun eu repede si ma ridic de pe scaun.
-Felicitari pentru fetita! spune aceasta cu un zambet sincer.
-Multumesc! Dar mamica cum se simte?
-Mamica este foarte bine! Amandoua sunt bine! Insa v-am ruga sa veniti cu mine pentru a recunoste copilul! spune femeia in halat alb si imi arata pe unde trebuie sa merg.
Eu o urmez fericit si implinit. Nu-mi vine sa cred ca sunt tatic. Eu, Harry Styles, sunt tatic! Si ce este mai important, sunt tatic de fata. Asta inseamna ca cine o sa indraznesca vreodata sa-mi raneasca fiica nu o sa mai poata avea copii, NICIODATA!
CITEȘTI
What Is Love?(Harry Styles FanFinc)
FanficO poveste putin perversa,iar de cotinut nu va spun nimica! Cine vrea sa afle sa de-a click pe:"Incepe sa citesti"