Nici in Iad daca m-as duce nu cred ca as scapa de o persoana ca asta.Pe usa restaurantului intra Nathan de la The Wanted.Acesta a trecut pe langa noi numai ca Amber l-a apucat de mana.
A:Nathan?
Na:Amber?Ce faci aici?
A:Cu niste amici!
Na:Ok!Mai vorbim!
Acesta a placta iar toti ne uitam la Amber.
Z:Il cunosti pe Nathan?
A:Da!
P(perrie):Si ce legatura ai cu el?
A:Pai...E fostul meu iubit.
N,L,Z,P,H,Lo,D:Ce?
A:Da,am iesit cu el de cateva ori dar dupa nu ne-am mai vazut!
Am plecat din acel restaurant spre casa cat de repede.Nu puteam suporta gandul ca Nathan a atins-o pe Amber.Cand am ajuns acasa m-am dus sa fac un dus.Dupa dusul bine meritat pe care l-am facut am coborat pentru a manca.Se pare ca Amber era acasa si vorbea la telefon cu Perrie.
A:Pot sa te sunt mai tarziu?Ok,hai ca mai vorbim!Pa.
H:Nu trebuia sa-i inchizi!
A:Pot sa stiu de ce ai plecat de la restaurant?
H:Nu!
A:Harry!Ce dracu ai?
H:Vrei sa sti ce am?
A:Ddda!
H:Nu suport gandul ca Nathan te-a atins,ca te-a sarutat,ca sa bucurat de tine!
A:What?
H:Nu supor gandul asta pentru ca m-am indragostit de tine!
A:Poftim?
H:Ai auzit bine!Nu credeam ca o sa faci asa repede sa-mi pierd mintile!Dar se pare ca m-am inselat!Te iubesc!Ce vrei mai mult!
Aceasta nu mai spunea nimica ci doar se uita la mine cu ochi aproape in lacrimi.A dat sa pleca dar am apucat-o de incheietura si-am strans-o in brate cat de tare am putut.
H:Imi pare rau!
A:Pentru ce?
H:Pentru tot ce ti-am facut!
I-am ridicat barbia incet si am sarutat usor dar si pasional.Aceasta si-a infasurat manutele sale firave injurul gatului meu.Am ridicat-o usor astfel incat piciorusela sale sa stea in jurul taliei mele.Din acele sarut bland am ajuns la un sarut pasional si salbatic.Am trantit-o pe canapeaua din living si am inceput sa-i sarut gatul catifelat.La usa a incepu sa sune cineva.Da bine ca acuma va-ti gasit sa sunati la usa,cand imi desfasor si eu activitatea.Da fitari pepeni mati ce-o suna atat de zici ca suntem surzi.Cand am deschis usa nu eranimeni alta decat Perrie.
H:Te pot ajta cu ceva?
P:Unde e Amber?
A:Aici!
P:Sti de cand te sun?
A:Da!
P:Ce faceti aici?
H:Numar-am particulele de praf!
P:Si la cate ati ramas?
H:La 99.999.999!
P:Ok!Hai ca va las sa continuati!
Cand am inchis usa Amber nu mai era langa mine.Cand am urcat la etaj am auzit un tipa si dupa o liniste s-a lasat in toata casa.Acel tipat venea din camera camera noastra asa ca am inceput sa aleg spre,usa era deschisa.Cand am intrat,Amber era intinsa pe jos plina de sange.Am sunat repede la salvare iar aceasta a ajuns un 10 minute acasa.Dupa ce au luat-o pe Amber eu m-am urcat in masina si spre spital mi-a fost drmul.Cand am ajuns Amber intrase in operatie deoarece pierduse mult sange.Baieti aflase de accident si venise si ei la spital.Eu stateam si asteptam ca doctorul sa iasa din operatie.Dupa 2 ore doctorul a iesit,acesta a venit la mine cu o fata mahnita.
D:Imi pare rau!
H:Poftim?
D:Pe fata am putu sa o stabilizam,da copilul...
H:Ce s-a intamplat cu copilul meu?
D:Deoarece mamica a fost injunghiata,copilul a fost afectat,iar din cauza pierderi unei cantitai meri de sange.Copilul a murit!
H:Copilul meu!
Eu am inceput sa plang.Cea mai mica si cea mai nevinovata persoana din acest joc a murit.Si stiam foarte bine cine a facut-o.Taylor,ea e devina.A mai incercat sa o omoare pe Amber,dar a esuat.Am plecat repede spre casa lui Taylor.Aceasta era acasa asa ca am intrat neinvitat in casa.Taylor statea pe canapeaua din living mancand un mar.
H:Vrajitoare ce esti!
T:Dar ce ti-am facut iubitule?
H:Nu credeam in stare de asa ceva?
T:E lasa ca Amber nu a murit!Nu am ranit-o asa tare!
H:Nu,e nu a patit nimica,dar copilul meu da!
T:Ce?Amber era insarcinata!
Se pare ca vrajitoarea asta nu stia.Cum am putu iubit o asemenea persoana.Nu stiu.Am plecat fara sa imi mai pese de ceilalti din jur.M-am urcat la voloanul masinei mele si am plecat in acea padure in care am fost cu Amber.Toate amintirile mele cu Amber imi navalesc in minte.M-am urcat in masina si am pornit cu 100 km/h.Fara sa vreau am intrat intr-un copac.Tot ce-mi amintesc este fumul care iesea de sub capota masini,iar dupa totul era negru.
Statem intins pe o campie plina cu flori,unde soarele stralucea dar nu ma deranja.Un copil cam de 2 ani s-a asejat langa mine.
C(copilul):Sa nu o parasesti pe mami,taticule!
H:Poftim?
C:Chiar daca eu nu m-am nascut ti tot trebuie sa o iubesti pe mami!Intr-o zi voi reveni in viata voastra!
H:Nu-ti face griji!
C:Cand voi rveni voi arata ca o feitita dar tot acelasi sufletel voi avea!
H:Noi te vom iubi orice ai fi!
Copilasul mi-a pus manuta s-a albe si catifelata pe fruntea si m-a adormit.
Cand m-am trezit eram intr-o camera alba iar eu eram conectat la tot felul de aparate care bipaiau.Baieti erau langa mine.Cand am deschis ochi toti au sarit pe mine si m-au inbratisat.
L:Babuim cret si paros ce esti!Ne-ai speriat de mai aveam putin si faceam pe noi!
H:Si eu care credeam ca nu va pasa de mine!
Z:Nu ne pasa!Ci doar ne era frica ca daca tu mori v-a trebui sa cautam alt vocalist principal!
P:Zayn!Nu fi porc!Tu mai aveai putin si plangeai!
Z:Draga mea!Nu mai da din casa!
N:Harry!
H:Da!
N:Cineva vrea sa te vada!
Pe usa a intrat Amber.Aceasta era putin palida dar tot frumoasa era.S-a tot apropia de mine.Cand a ajuns la patul meu,mi-e dat o palma.Chai daca nu a durut to mi-a sucit putin capul.
A:Cretule!Cum ai putu face asta?
H:Da ce-am facut?
A:Mai speriat de moarte!
H:Deci ti la mine?
A:Logic ca tin la tine!Maimuta creata ce esti!
H:Mai!Da ce tot aveti ca sunt cret!Si nu sunt cret,sunt bipolar!
A:Da!Tu esti bibolar!Dar tot o maimuta creata si paraoasa!
Aceasta m-a sarutat asa de dulace incat o sa-i spun doctorului sa-mi dea ceva de glicemie.
Hey.Chiar m-am gandit mai bine si o sa continui povestea!Acest capitol e putin mai trist dar asta e!Urmatorul va fi mai pervers,va propit!Va astept voturile si comentariile!In poza de la multimedia este Harry!Cam asa arat el in clipa cand a aflat ca copilul a murit!
P.S.Ascultati melodia pe fundal!Se potriveste de minune!
CITEȘTI
What Is Love?(Harry Styles FanFinc)
FanfictionO poveste putin perversa,iar de cotinut nu va spun nimica! Cine vrea sa afle sa de-a click pe:"Incepe sa citesti"