Fluturi in stomac? Serios?

212 7 10
                                    

-Can we fall, one more time?

Stop the tape and rewind

Oh and if you walk away I know I’ll fade

‘Cause there is nobody else....

-Styles, urca cu un Re minor te rog! spune John, ce care ne inregistreaza cantecul.

-Ok! Can we fall, one more time?

Stop the tape and rewind

Oh and if you walk away I know I’ll fade

‘Cause there is nobody else...

-Foarte bine! Baieti, cam atat pentru astazi! Ne vedem maine! spune John si iese din studio.

-Care vreti sa mergeti la un club pentru a ne odihni vocea? ne intreba Zayn cu o spraceana ridicata.

-Scuze frate! Eu am intalnire cu Eleanor! spune Louis butonandu-si telefonul.

-Eu trebuie sa merg cu Niall la dentist, din pacate! spune Liam uitandu-se la micul spiridus, Niall.

-Sa sti ca pot merge si singur! spune Niall scotand imba la Liam.

Acesta doar si-a dat ochi peste cap si l-a luat pe blondin de brat, tragandu-l afara. Eu i-am spus lui Zayn ca mai bine s-ar duce acasa pentru a se pregati pentru gala. Deseara One Direction v-a prezenta decernarea premiilor MTV Music Awards. Iar Paul ne-a spus ca daca ne prinde cu un mililitru de alcool in noi ne omoara.  M-am dus si eu acasa pentru a ma pregati de gala. La ora 18:00 trebuie sa fiu la... numai stiu unde....pentru a ne alege hainele. Dar inainte de asta o sa trag un mic puiut de somn.

****

-Harry Edward Styles! Mai ai timp 20 de minute ca sa vii la studio pentru a te schimba! Ca de nu, iti jur ca de maine nu o sa mai poti avea copii! imi tipa Paul in ureche.

-Acum! tip eu la telefonul meu care deja bipaia, semn ca Paul imi inchise.

M-am ridicat lenes de pe canapea, mi-am luat cheile si telefonul si-am iesit pe usa. In drum spre studio am dat drumul melondii Wake Me Up a lui Avicii, nu stiu de ce dar melodia asta ma calmeaza.

-Miscate odata! tipa Paul la mine cand am coborat din masina.

-Acum! spun eu si-mi dau ochi peste cap de nervi.

Cand am intrat in studio, Mark, stylist-ul nostru, m-a tras de brat si ma dus in camera unde trabuia sa ma schimb. Acesta mi-a dat o perche de skinny jeans negri, o camasa neagra descheiata la primi 4 nasturi, un sacou negru si o pereche de pantofi negri din piele. Dupa am plecat impreuna cu baieti la sala unde se tinea decernarea premiilor.Am intrat in sala si ne-am dus pe sceana pentru a ne pregati.

Sala incepuse sa se umple si tot feul de vedete se asezau pe locurile sale. Cea care mi-a atras atentia a fost Amber.  Aceasta purta o rochie albastra cu un fel de corset.

-Harry? M-ai esti cu noi? ma intreaba Louis in timp ce-si balansa mana in fata ochilor mei.

-Mhm... spun eu dand din cap.

Am continuat sa ma uit la Amber pana cand Zayn m-a tras de brat si m-a asezat pe un scaun. Cand gala a inceput eu si baieti ne-am ridicat de pe scaune si am prezentat cele 5 topuri la care se vor face nominalizari.

Dupa o ora in care am aplaudat si am imanat premi, am luat o pauza.

-Harry, hai sa facem niste poze! spune Liam in timp ce se ducea spre iesire.

-Harry? Vrei sa faci o poza cu mine? imi sopteste o voce cunoscata.

Cand m-am intors inima mea a inghetat. Amber statea in fata mea cu un zambet mirific pe fatuca ei.

What Is Love?(Harry Styles FanFinc)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum