Vacanta part I

242 5 4
                                    

Dupa 6 luni:

-Harry,misca-ti fundul ala sexy aici! tipa Amber prin casa.

-Dar ce-ai draga cu fundul meu?

-Unde mi-ai pus telefonul?

-Adica asta? o intreb eu fluturandu-i telefonul prin fata.

-Harry,in 20 de minute trebuie sa fiu la prezentare,deci da-mi telefonul!

-Ok!

Aceasta pleaca repede,iar eu raman singur.M-am hotarat sa-l sun pe Louis,poate are el o idee.

-Hey!

-Buna Harry! spune Eleanor de la capatul celalalt.

-Bune,unde este Louis?

-Face curatenie! spune ea mandra.

-Louis? Curatenie? Esti sigura ca vorbim de acelasi Louis?

-Hai hai Styles! il aud pe Louis tipand.

-Louis a fost baiat rau,asa ca acum face curatenie! spune Eleanor  la fel de mandra.

-Ok...

-A da,mi-a spus Louis sa te intreb daca vrei sa vi cu noi intr-o vacanta de o saptamana.

-Asta e! O vacanta! tip eu de bucurie.

-Deci vi? Si nu uita de Amber,vreau sa o iau si pe Lux!

-De ce?

-Pentru ca fetita aia e o scumpete! spune Elenor cu o voce de copilas. Si din cauza ei ma ignora pe mine! tipa Louis incat cred ca vecini lui deja au sunat la politie.

-Nu uit de ea,nu-ti face griji. Si Louis,nu o amesteca pe Lux in probleme tale,nu cred Eleanor te ignora din cauza ei.

-Bai,nu-i corect! Toti tine-ti cu ea! Eu nu am pe nimeni! se plange Louis la telefon.

-Ok,eu trebuie sa ma dusa o i-au pe Amber de la prezentare. Pa!

Imi inchid telefonul si ma duc in dormitor. Imi scot geamantanul si incep sa indes haine in el. In mai putin de 20 de minute termin de impachetat. Stomacul ma anunta ca este timpul sa mananc,mi-am luat din frigider o felie de pizza si am bagat-o la cuptorul cu microunde. M-am dus cu felia de pizza pe canapea si am dat pornit televizorul. Macand felia de pizza am adormit, insa am fost sculat de telefonul meu care suna.

-Da! spun eu adormit.

-Harry,unde naiba esti? Ai spus ca vii sa ma iei si eu nu te vad! imi tipa Amber in ureche.

Ma uit la ceas si observ ca am dormit 2 ore, sigur Amber o sa ma omoare.

-Vin acum iubita mea!

-Nu ma lua pe mine cu deastea si miscati fundul aici!

Am sarit de pe canapea,mi-am luat repede cheile de la masina si direct la masina m-am dus. In 10 minute am fost in fata hotelului unde avuse Amber prezentarea. Aceasta statea in in fata hotelului plina de nervi. Cand mi-a vazut masina a venit repede spre ea.

-Nici sa nu-ndrasnesti! a spus ea super nervoasa cand am vrut sa spun ceva.

Am inghitit in sec si am pornit masina. Amber statea cuminte pe scaunul din dreapta butonand telefonul. Imi era putin frica sa-i spun de excursie,dar pana la urma ce se poate intampla? "Poate sa te arunce din masina,poate sa te tunda cand dormi,poate sa te lasa fara mostenitori toata viata. Cate nu poate face o tipa daca e nervoasa?" Imi spunea mie constiinta,care apropo,nu ma ajuta de loc.

-Aaa...Amber? o intreb eu timid.

-Da Harry! spune ea destul de calma.

-Pai,am vorbit cu Louis si Eleanor care spuneau ca vor sa mearga intr-o vacanta,asa ca ne-au invitat si pe noi!

What Is Love?(Harry Styles FanFinc)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum