Someone new in the house!

310 18 5
                                    

Am mai stat in spital 2 zile si dupa am fost externat.Stateam pe canapeaua din living si priveam la plasma de pe masuta de sticla.Amber era in bucatarie incercand sa gateasca ceva.Dupa vreo 30 de minute a venit cu un bol de supa de pui.

H:Mhmmmm!

A:Sper sa-ti placa!

H:Normal ca o sa-mi placa!

Am gustat din supa,aceasta era umpic prea calduta,dar totusi era foarte buna.Am mancat toata supa si dupa am pupat-o pe Amber pe gurita aia mica si catifelata a ei.

H:Azi inregistram un nou cantec!

A:Asa si?Ce te lauzi!

H:Mai fata!Dar lasa-ma sa termin!Vroiam sa spun ca as dori sa mergi cu mine la rpetiti si dupa sa mancam ceva?

A:Ok!

H:Dar mai intai sa mergem undeva!

A:Unde?

H:Surpriza!

A:Esti rau!

H:Stiu!

Am sarutat-o pe obraz si am urcat in camera noastra.Ea s-a dus sa faca un dus,iar eu am decis sa mai verific odata surpriza mea.Cand Amber a iesit de la dus eu stateam in pat si ma uitam linistit la Tv,pana cand ea s-a aruncat in pat si ma facut sa tresar.

A:Te-am sperita?

H:Nu!

A:Minti!

Cand a dat sa mai spuna ceva am sarut-o.Aceasta mi-a raspuns punandu-si mainile dupa gatul meu.Am trantit-o pe spate si-am inceput sa-i sarut gatul catifelat.La un moment dat Amber a rupt sarutul,iar eu uimit ma uitam la ea ca la nave extraterestre.

H:Dar ce s-a intamplat,mi amor?

A:Pai nu am chef ca peste trei zile sa ma mai anunti ca iar sunt insarcinata!

H:Adica?

A:Nimica!Noi nu trebuia sa mergem undeva?

H:Ai scapat!De data asta!Dar diseara nu te mai iert!

A:Hihihi...

Aceasta s-a dus si si-a luat niste haine iar dupa a intrat din nou in dus.Dupa 10 minute a iesit imbracata.

Dupa ce m-am imbracat si eu am placat spre asa zisa mea surpriza.Surpriza era ca dupa ce mama lui Amber  s-a operat aceasta s-a trezit,iar Amber nu stia.Cand am ajuns la spital am putut  sa citesc frica pe chipul sau.

A:De ce m-ai adus aici?

H:Surpriza!

A:Aha...

Am urcat la etajul unde era Ms. Bleu.Ochi lui Amber erau deja umezi,semn ca deja se panicase.Cand am intrat in salonul mamei sale si Amber a vazut-o citind o revista fara sa nu fie conectata la nici-un aparat bipaitor.

A:Mami!

Amber a fugit repede la mama sa si a strans-o in brate.Femeie s-a uitat la mine si mi-a multumit.Cand Amber a terminat,aceasta a venit la mine.

A:Tu!

H:Eu!

A:Oaie excitata ce esti!Pe tine trebuie sa te castrez!

H:De ce?

A:Pentru ca esti un mincinos sexy!

H:Deci recunosti ca sunt sexy!

Am luat-o de talia si-am sarutat-o tare si apasat.Ea s-a desprins repede,fiind rosie la fatuca.

Ms:Oooo!

What Is Love?(Harry Styles FanFinc)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum