Shooting-ul Foto

194 7 8
                                    

Buna...Dupa cum stiti luni a inceput scoala, asa ca m-am hotarat sa fac un capitol cu totul special. Aceasta parte va fi numai din persepectiva lui Amber, ca sa vedeti ce gandeste si ea nu numai Styles. Din cauza scoli o sa postez in fiecare sambata, ATAT! Iar daca nu o sa reusec sambata,sigur duminica apare capitol. Merci pentru atentie si spor la citit.

Dupa 2 ani:

-Amber, in 5 minute intram in direct! ma anunta impresara mea.

-Ok, vin imediat!

M-am ridicat de la masuta de machiaj si m-am dus pe platoul unde se filme emisiunea.

-Buna seara Londra, aici Megan Fox! Dupa cum v-am promis, in aceasta seara o avem invitata pe Amber Bleu! Tanara artista care de la un model necunoscut a ajuns o mare cantareata internationala! Ce mai faci Amber?

-Destul de bine, mutumesc!

-Din cate stiu, tu ai lucrat ca model la o agentie foarte mica, nu-i asa? ma intreba Megan cu zambetul pe buze.

-Da, asa este! Insa daca nu ar fi fost acea agentie nu as mai fii aici! spun eu zambind.

-Ok! As vrea sa-ti adresez o intrebare putin cam personala! Daca nu vrei sa raspunzi nu ne suparam!

-Nicio intrebare nu este persona pentru mine, pentru ca nu am ce ascunde fata de fani mei!

-Bun...Acum doi ani ai avut o relatie cu Harry Styles, nu-i asa?

O nu, eram sigura ca odata si-odata trebuie sa-mi puna cineva aceasta intrebare. Nu o sa uit niciodat seara in care Harry m-a facut de ras in fata tuturor. Am jurat ca niciodat nu o sa mai las pe cineva sa ma mai faca de ras. De cand am plecat din casa lui Harry nu am m-ai auzit nimic de el. Pentru mine, Styles este in trecut!

-Da, am avut o relatie cu Harry Styles!

-Si de ce s-a terminat asa brusc? Adica, voi pareati foarte fericiti si dadeati impresia ca si peste  50 de ani veti fi impreuna!

-Motivul as vrea sa nu-l fac cunoscut, insa cea ce trebuie sa stie fani este ca eu si Harry am cazut deacord cu privire la despartire!

-Bine!

Dupa inca cateva intrebari si glume emisiunea sa incheiat, am plecat repede spre casa mea. Maine dimineata trebuie sa inregistrez un cantec nou plus ca trebuie sa mai si invat coregrafia pentru concertul de peste 2 saptamini. Cand am ajuns acasa m-am dus direct in baie. Am stat acolo ora si ceva, pana cand afurisitul meu de telefon mi-a distrus relaxarea.

-Alo! spun eu nervoasa.

-Amber, maine la 16:30 trebuie sa fii in fata sediului Teen Vogue!

-Ok!

Am inchis telefonul si m-am dus sa mananc, dupa am iesit la o plimbare. Strazile Londrei erau intunecate dar totusi foarte linistitoare. M-am cam plictisit deci cred ca ma duc acasa.

De dimineata am fost trezita de alarma telefonului meu enervant.  Astazi am ales sa port o pereche de pantaloni scurti, un plouver alb destul de lung care-mi venea ca o rachita si niste botine negre. Parul mi l-am lasat pe spate pentru ca imi era lene sa-l aranjez. M-am urcat repede la volanul masinei mele si m-am dus direct la studioul unde trebuia sa inregistrez melodia.

-A dat bunul Dumnezeu sa ajungi! striga Bella,impresara mea, cu mainile spre cer.

-Buna si tie Bella! spun eu sarcastica.

Aceasta ma apuca repede de brat si ma tara pana in camera unde se intregistra. Mi-au dat partiturie si versurile, iar dupa m-au trimis sa le invat. Dupa jumatate de ora am terminat de invatat tot si m-am pus pe cantat. Inregistrarea cantecului a durat 3 ore, ar fi durat mai putin numai ca mereu la a doua strofa ma incurcam. Oricum dupa ce am terminat am plecat impreuna cu Bella la sediul Teen Vogue deoarece coregraful meu, gay, s-a imbolnavit. Eu n-am voie sa intarzie nici 5 minute, iar el are voie sa-si i-a o saptamana liber.

-If you want me I'm accepting applications

So long as we k-keep this record on rotation

You know I'm good with mouth to mouth resuscitation

B-b-breathe me in, breathe me out

So amazing... incep eu sa cant prin masina.

-Acum poti sa canti fara sa pocesti? ma intreba Bella sarcastica.

Eu am scos limba la ea si m-am intors cu fata la drum. In 10 minute am ajuns in fata sediului, care era plin de paparazzi. Cativa au venit la mine numai ca nu au putut sa-mi puna nicio intrebare deoarece Bob, bodyguard-ul meu nu i-a lasat. Impreuna cu Bella am urcat in lift, iar aceasta a apasat butonul 14, semn ca aveam ceva de urcat.

-Bella, scumpa mea! ne intampina o tipa de vreo 40 de ani cu un accent ciudat.

-Ella! spune Bella fericita.

Eu m-am asezat pe micuta canapea asteptand cuminte. Cand usile liftului s-au deschis din nou inima mi-a inghetat. Pe cele doua usi a intrat Harry impreuna cu Paul. Aceasta m-a observat si mi-a zambit. Paul s-a dus la Bella si tipa ciudata, iar Harry a venit langa mine.

-Sper ca nu m-ai uitat! mi-a soptit el rece si dur la ureche.

Am inghitit in sec si m-am ridicat ducandu-ma langa Bob, pentru ca nu avea sa se puna cu o matahala de 2 metri plina de muschi.

-Amber, haide sa te machiam ca sa putem incepe sedinta foto! spune Bella uitandu-se ciudat la mine.

Dupa ce m-au dat cu o tana de machiaj am mers pe platou. Acolo Harry astepta pe un scaun, butonandu-si telefonul. Era asa frumos, parul il avea putin dat pe spate, purta o pereche de skinny jeans negri si un tricou alb prin care se puteau vedea tatuajele.

-Amber si Harry, haideti pe platou! striga tipa ciudata dupa noi.

Am mers impreuna pe platou si ne-am asezat la locurile noastre. Fotograful ne-a spus sa ne distram si sa uitam ca el este acolo. Fara sa mai astepte, Harry a inceput sa se strambe iar eu i-am urmat exemplul. Am facut vreo 20 de cadre insa numai 9 au bune, deoarece in restul eu si Harry mai mult radeam decat sa pozam. Au fost si cateva poze mai serioase, in care trebuia sa fim cat mai misteriosi. Dar mie mi-a placut mai mult acelea in care eu si Harry ne strambam la aparat. Pe tot parcusul shooting-ului foto m-am tot gandit la o posibila impacare cu Harry. Pana la urma trebuie sa recunosc ca mi-ai lipsit acei ochi verzi in care ma pierd mereu. Dar sunt sigura ca el nici nu vrea sa mai auda de mine.

 Va rog frumos sa-mi scuzati greselile. Numai ca toata saptamana am scris la el cand aveam timp iar azi l-am postat pentru ca asa am promis. Oricum, in poza de la multimedia puteti vedea shooting-ul foto al lui Amber si Harry. Ii multumesc Ninei pentru colaj si lui LucyRadcliffe pentru incurajari si pentru ca mereu imi citeste capitolele. Va iubesc fetelor, voi doua sunteti motivul pentru care mai postez. Melodia pe care Amber o canta in este Selena Gomez- Slow Down. 

M-am hotara ca la sfarsitul fiecarui capitol sa va pun o intrebare.

De ce crede-ti ca i-a soptit Harry acele cuvinte asa rece si dur?

Va astept raspunsuri si sunt foarte curioasa sa le vad. Pupici multi si mersi ca-mi cititi povestea!

What Is Love?(Harry Styles FanFinc)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum