Statem in pat si ma jucam cu Lux in timp ce Amber se schimba. Lux s-a dat jos din pat si a fugit repede la Amber.
-Aby, tu il placi pe Hally?
-Normal, de ce intrebi?
-Mi-a zis Hally sa te intleb!
Amber s-a uitat la mine si a luat-o pe Lux in brate idreptanduse spre pat. A lasat-o pe Lux jos din brate si sa suit si ea in pat.
-Lux,vrei vezi ceva?
Lux a dat usor din cap iar Amber s-a apropiat de mine si m-a sarutat. Lux batea din palme in timp ce eu si Amber ne sarutam.
-Deci Styles, mai esti asa curios?
-Nu! spun eu si-i dau un pupic pe nasuc.
-Aby, mi-e fomica! spune Lux mangaindu-si burtica.
Amber a luat-o in brate si au iesit impreuna pe usa. M-am ridicat si eu si-am fugit repede dupa ele. In timp ce mergeam spre restaurant mai multe batranici ne oprit si ne spuneau ca suntem foarte frumosi impreuna si ca avem cel mai frumos copil. Amber si cu mine le multumeam si ne vedeam de drum.
-Ok, asta e foarte ciudat! spune Amber amuzata de situatie.
-Stiu! Mai ales ca ultima se chinuia sa spuna cu cine seamana Lux dintre noi doi!
Intr-un sfarsit am ajuns la restaurant, ne-am asezat la o masa si am asteptat sa ni se i-a comanda. La un moment dat au venit si Louis impreuna cu Eleanor.
-Buna! spune Amber cu zambetul pe buze.
-Louis, m-am saturat! Inteleg ca esti o vedeta dar ai putea macar 5 minute sa uiti de asta? tipa Eleanor la Louis.
-Si ce ai vrea sa fac? Sa-mi gonesc fani cand vin la mine pentru poze si autografe?
-Nu am spus asta, insa cum ai putut uita de iubita ta?
-Ce naiba aveti? ii intreba Amber deja nervoasa.
-Pai, Louis a uitat de iubita lui si s-a dus sa dea autografe!
-Si ce este rau in asta!
-Il inteleg ca este vedeta, dar ar fi putut macar sa stea langa mine! spunea Eleanor trista.
-Louis, sa sti ca Eleanor are dreptate! spune Amber destul de nervoasa.
-Nu stiu ce sa zic? spun eu putin timid.
-Poftim? intreaba Amber deja nervoasa.
-Il inteleg pe Louis, dar o inteleg si pe Eleanor! spun eu increzator.
Amber se uita la mine cu o privire ucigatoare. Pana la urma Louis si-a cerut scuze de Eleanor si i-a promis ca toate vacanta nu va mai da autografe si nu va mai face poze. Dupa ce am mancat cu toti ne-am hotarat sa mergem pe plaja.
-Harry, iti suna telefonul! striga Amber dupa mine.
Mi-am luat telefonul si am raspuns. La celalat capat era Liam, care mi-a spus ca azi trebuie sa ma intorc acasa neaparat. Nu mi-a spus motivul insa a spus ca e ceva foarte important.
-Louis! Treci imediat aici! tip eu dupa Louis care se balacea cu Lux.
-Da! spune el cu zambetul pe buze.
-Trebuie sa plecam!
-De ce? spune el cu o fata de catelus.
-Pentru ca tata Liam ne-a chemat!
-Mda...Cum stie el sa strice distractia! spune Eleanor care acum se afla in bratele lui Louis.
-Oricum, eu cu Amber mergem sa ne facem bagajul! La cine sunt hainele lui Lux?
CITEȘTI
What Is Love?(Harry Styles FanFinc)
FanfictionO poveste putin perversa,iar de cotinut nu va spun nimica! Cine vrea sa afle sa de-a click pe:"Incepe sa citesti"