A Perfect Day

231 6 5
                                    

Cand am dat sa-i dau jos maieul pe care-l avea peste noi a intrat Louis.Aceasta a ramas impietrit uitandu-se la noi.

-Aaa..Scuze pentru deranj !

-Louis !

-Da Harry ?

-Iesi naibi afara !

-Da sa traiti !

Si uite asa ne-am reluat treaba eu si Amber.Insa nu am apucat sa fac nimic deoarece peste noi a intrat o batranica.Aceasta manji ochi la noi ca la extraterestri.Hello tanti,nu te-ar deranja daca ti-ai lua zboru din baia asta?Amber sa departat de mine putin rusinata si a iesit pe usa,eu ramanad cu Tanti Distruge Tot.Aceasta se uita la mine cu o privire...perversa!Am fugit repede din baie,indreptandu-ma spre Amber.Aceasta se asezase langa Nathan,se vedea pe chipul sau ca ceva o deranja.M-am dus l-a ea si pur si simplu am sarutat-o.Nu stiu de ce am facut asta,dar tot ce stiu este ca buzele lui Amber se potrivesc de minune cu ale mele.Cand ne-am despartit Nathan zambea de fericire iar Taylor m-am avea putin si o omora pe Amber numai cu privirea.

-Harry Styles,ce crezi ca faci? ma intreba Taylor nervoasa.

-Imi sarut iubita! am spus eu increzator.

Taylor nu a mai spus nimic,insa a plecat repede din club.Acum intrebarea care ma macina,de ce ranjeste Nathan?

-Ti-am spus eu! a spus deodata Nathan spre Amber.

-Da,ai avut dreptate! spuse aceasta amuzata.

-Bun,deci pe mine m-ati bagat in ceata!Cine ce a spus si cine a avut dreptate?

-Pai...incepu Nathan.Eu i-am spus lui Amber ca tu fara ea nu rezisti nici 10 minute si am avut dreptate!

Amber se uita la Nathan cu o privire de parca dorindu-si sa-l arunce cat colo.Eu am luat-o in brate cea ce a facut-o sa tresara.

-Eu cred ca ma duc acasa! spuse Nathan dandu-si seama ce este in plus.

Eu si Amber ne-am uitat la el si i-am zambit.Acesta pleca lasandu-ne singuri.Dupa cateva minute i-am luat mana lui Amber intra mea si am tras-o afara din club.

-Harry,unde mergem? ma intreba ea speriata.

-Acasa! am spus eu cu zambetul pe buze.

Aceasta nu a spus nimic ci doar s-a urcat in masina.Cand am ajuns acasa am observat ca sora lui Amber nu mai era.Mai bine ca a plecat,ca sigur Amber o omora.In timp ce Amber era prinsa in gandurile sale eu am luat-o de mana si am tras-o in dormitor.Aceasta s-a asezat cuminte pe pat asteptand ca eu sa ma schimb.Dupa ce am terminat eu sa ma schimb m-am uitat la ea.

-Nu te schimbi?

-Pai...

A dat sa spuna ceva dar mi-am adus aminte ca nu mai avea hainele aici.M-am dus la dulap si am scos un tricou destul de larg si i l-am dat ei.Aceasta se uita mirata la mine,insa a inteles de ce i l-am dat.Si dat jos hainele pe care le avea si s-a imbracat cu tricoul de la mine.Tricou ii venea ca o rochita pe trupul ei mic si fragil.Am luat-o in brate in stilul miresei si am pus-o cu grija in pat.Eu asezandu-ma in spatele ei si punandu-mi bratele in jurul taliei sale.

De dimineata cand m-am trezit ea nu mai era langa mine,asa ca m-am panicat.Cand am dat sa ma ridic am vazut-o iesind din baie.Inca imi purta tricoul cea ca ma facea sa zambesc.

-L-am sunat pe Nathan si i-am spus sa vina sa-mi aduca hainele! a spsu aceasta zambind si venind spre mine.

S-a asezat pe marginea patului uitandu-se la mine.

-A da,azi la 12:30 am o sedinta foto asa ca daca nu te superi ai putea sa ma duci tu?

-Sedinta foto! spun eu mirat.

What Is Love?(Harry Styles FanFinc)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum