Am inceput sa o sarut pe umeri,pe gat pana jos la snurul pantalonilor.Am auzit o usa tratindu-se si niste pasi dar nu i-am bagat in seama.Mi-am continuat treaba.Pana am auzit o voce cunoscuta.
A:Harry?
H:Amber?Stai!
Aceasta a fugit repede in camera sa.Am urcat dupa ea dar cand am dat sa deschid usa era incuiata.
H:Amber!Te rog!Deschide!
Cand usa s-a deschis Amber era cu un geamantan.Aceasta a trecut pe langa mine si a coborat la parter.Am auzit usa tratinduse si dupa m-am dus in camera mea.Pana la urma am reusit sa adorm,cu gandul la Amber,dar tot am adormint.De dimineata am fost trezit de soneria telefonului.
H:Alo!?
L:Hey! I-a ghici cine e la televizor!
H:Cine?
L:Amber impreuna cu Nathan!
H:Ce?
L:V-ati despartit?
H:Cam asa!
L:Ce-ai facut?
H:Pai sa spunem ca am inselat-o cu sora ei!
L:Tu esti cel mai mare bou din lume!
H:Stiu!
L:Ma bucur ca sti!Si ce o sa faci?
H:Nu stiu!
L:Daca o iubesti dute dupa ea!
H:Mda!
Am inchis telefonul si m-am dus sa fac un dus.Daca Amber vrea sa jucam dur,asa o sa facem.Dupa dus am sunat-o pe Taylor.
T:Alo?
H:Dar ce faci iubitica mea?
T:Harr?
H:Dar cine?
T:Harry,ce ai tras pe nas?
H:Dar ce-ai draga?
T:Pai nu mai fi sunat tu degeaba!
H:Te-am sunat sa te intreb daca ai vrea sa mergi cu mine intr-un club!
T:Pai de ce nu!
H:Deci vii?
T:Da!
H:Ok!La 8 vin sa te iua!
T:Ok!Pa!
H:Bye my lover!
Am inchis telefonul si m-am dus sa iau micul-de-jun.Se pare ca Mia plecase.Daca o prind jur ca tot parul ala de papusa o sa fie pe jos.Nu pot spune ca m-am indragostit de ea,doar ca.Of!Ce tot spun,o iubesc!Si o sa fac orice ca s-o recastig!Dupa masa m--am pus pe canapeaua din livind pentru a ma uita putin la Tv.
In club:
Sunt in club cu Taylor de aproape 3 ore si deja m-am plictisit.Totul mi se pare plictisitor pana in club a intrat chiar Amber impreuna cu Nathan.Acestia s-au dus la bar pentru a servi ceva de baut.Acum era sansa mea,am luat-o pe Taylor de mana si ne-am dus la bar.
N:Buna Harry!
H:Hey!
T:Buna Amber!
A:Buna!
T:Deci sunteti impreuna?
A,N:Nu!
T:Ok!Eu cu Harry ne-am impacat!
A:Felicitari!Nathan,au ma duc pana la toaleta!
N:Ok!
Amber a plecat la baia,iar dupa 2 minute m-am dus si eu dupa ea.Aceasta plangea inre-un colt mai intunecat.
H:Esti bine?
A:Cum ai putut Harry?! Cum ai putut sa te intorci la ceea care ne-a omorat bebelusul? Bebelusul nostru...
H:Pai tu de ce te-ai intors la Nathan?
A:Asta era?Esti gelos?
H:Poate...
A:Vrei sa sti?M-am dus la el pentru ca aveam nevoie de cineva cu care sa vorbesc!
H:Pai si cu mine nu puteai vorbi!
A:Nu,nu puteam!
H:De ce?
A:Pentru ca nu-ti puteam spune cum mi-ai sucit mintile!
H:....
Am ramas fara cuvinte la spusele sale.Nu stiam ca ea simte asta pentru mine.Adica si eu simt asta pentru ea,doar ca nu stiu cum sa ii spun.
A:Acum te rog sa ma scuzi!
H:Amber!
A:Ce vrei?
H:Si eu...
A:Poftim?
H:Te iubesc!Asa cum am mai spun!TE IUBESC!
A:Nu te cred!
H:Ce trebuie sa fac ca sa-ti demonstrez!
A:Daca spui ca ma iubesti de ce naiba te-ai intors la Taylor!
H:Pentru ca eram gelos!
A:De ce?
H:Ce nu intelegi ca TE IUBESC!
Am luat-o de tali si-am sarutat-o inainta ca ea sa mai apuca sa spuna ceva.Aceasta mi-a raspuns la sarut.Si-a pus mainile in jurul gatului meu.Am ridicat-o in asa fel incat piciorele ei sa stea in jurul taliei mele.Cand am dat sa-i dau jos maieul pe care-l avea peste noi a intrat......................
CITEȘTI
What Is Love?(Harry Styles FanFinc)
FanfictionO poveste putin perversa,iar de cotinut nu va spun nimica! Cine vrea sa afle sa de-a click pe:"Incepe sa citesti"