Part 3

9 0 0
                                    


#Malam

Pada malam ini,mereka sedang siap-siap untuk masuk ke dalam rumah kosong itu , walaupun perasaan takut terlekat pada diri mereka .

"Semua siap ??!" Tanya Kim Ara dengan penuh semangat .

"SIAPP!!" Kata mereka semua sambil menutupi rasa takut masing-masing .

Ketika dalam perjalanan, seseorang memegang tangan J-Hope , dia ingat itu tangan Jin tetapi "WAARGGHH !!!!" Jerit J-Hope kerana melihat tangannya dipegang oleh tangan yang berlumuran darah.

"J-Hope? Gwenchanayo ??" Tanya Tehyung dengan terkejut .Tetapi J-Hope mengabaikan soalan Taehyung , dia terdiam kaku .

"Eunnie !! Nak teruskan jugak ke ?? Denyut nadi J-Hope lemah !!" Kata Jin yang memeriksa denyut nadi J-Hope .

"Takpelah , Jin kau hantar J-Hope balik je laa , nanti omma dengan appa dia risau pulak , kitorang nak sambung perjalanan.." Kata Kim Ara .

Akhirnya Jin menghantar J-Hope balik kerumah .

#15 Minit Kemudian

"Kita dah sampai la " Kata Kim Ara dengan nada perlahan .

"GLUURRP.."Jungkook menelan air liurnya kerana berdebar . Mereka pun membuka pagar tetapi ketika mereka ingin menyentuh pintu pagar itu . Tiba-tiba pagar itu terbuka sendiri.

'' Wehh , Kenapa pintu terbukak sendiri ?? Aku takut laa." Bisik Suga ketakutan .

"Sediakan lampu suluh !!" Kata Yoora dengan tegas ." Mereka pun mula masuk ke dalam rumah kosong itu .''EEIIII . Kenapa barang dalam rumah ni kotor sangat.." Jungkook merungut sambil menyentuh suatu barang di dalam rumah itu .

Ghost In That HouseWhere stories live. Discover now