de meet en greet.

160 2 0
                                    

Klop!! Klop!! Klop!! Ja, binnen. He. Kom ga zitten.

Zo. De meet en greet begin jij maar. Oké.

Ik ben Nikki, ik ben 20 jaar, ik heb geen familie meer, ik woon dus al 13 jaar op mezelf, ik heb zelf 5 jaar lang kanker gehad, ik ben 14 jaar gepest, mijn lievelingseten is pizza,mijn lievelingskleuren zijn groen en blauw, mijn lievelingsdieren zijn een dolfijn en een hond, ik heb een vriendje Sven, ik werk als docent Engels, een juf van groep 8 op de rank, schrijfster, ik ben kleuterjuf, ik ben lerares pencak silat, ik ben pianiste, klarinettiste, en turnster, mijn hobby's zijn dansen, zingen,acteren,presenteren,
lesgeven,tekenen,klarinet spelen, piano spelen, drummen, slagwerken, shoppen, verhalen schrijven, mijn sporten zijn pencak silat, turnen,dansen,synchroon zwemmen,volleyballen,hockeyen en voetballen,mijn lievelingsboek is soapsop,mijn lievelingsfilm is Harry Potter and the deathly hallows part 2, mijn lievelingskledingstuk is mijn knolpower trui, je kan met mijn geen grappen maken over gehandicapten mensen,homo's, lesbiennes, biseksuelen, iemand zijn gevoelens en iemand zijn geheimen.

Oké. Ik ben Sven, ik ben 29 jaar,ik heb geen familie meer, ik woon al 12 jaar op mezelf,mijn lievelingseten is Italliaans eten,mijn lievelingskleur is groen, mijn lievelingsdier is een leeuw,ik heb een vriendinnetje Nikki,ik ben acteur,opname leider en regisseur,mijn hobby's zijn, zingen,acteren, voetballen en zwemmen, mijn lievelingsfilm is at worlds end,je kunt met mij geen grappen maken over gehandicapten mensen, homo's, lesbiennes, biseksuelen en geheimen van een ander.

Oké.
2 uur later...
Dit was de meet en greet.

Sven komt op me afgelopen, en vraagt:"kan ik je even spreken,onder 4 ogen"? Ik zei ja. Iedereen ging de kamer uit en Sven en ik bleven samen over. He Sven, gaat ie? Mwah, het gaat wel. Zeker? Ja. Oké als je iets wilt vertellen ga je gang, je kunt me vertrouwen. Soms twijfel ik zo erg of ik nog wel op de wereld wil zijn. Waarom twijfel je daar aan? Omdat ik mijn familie zo mis. Ja dat snap ik heel goed, ik begrijp hoe je je voelt. Sven begint te huilen. He schat kom is hier. Sniff!! Sniff!! Ik snap soms gewoon niet waarom, mij dat is overkomen. Ik mis ze zo verschrikkelijk veel,iedere dag weer. Ik wil zo graag dat ze er nog zijn. Sven he, ik snap het echt, ik heb het zelf ook meegemaakt, ik mis mijn familie ook verschrikkelijk veel, maar hen willen dat jij de moed niet op geeft , Sven je bent sterk en wees sterk, ik weet dat het moeilijk is maar desnoods doen we het samen, want samen sta je sterk. Toch? Ja. Nou dan. Kom droog je tranen. Sven veegt zijn tranen weg. Goed zo, en nu gaan we lol maken, oké? Ja. Sven geeft me een kus op mijn mond, we belanden in een tongzoen tot dat de deur open gaat, Iris staat daar huilend in de deur opening. Oh sorry, ik ben alweer weg. Nee hoeft niet, kom maar binnen. He wat is er? Je hijgt helemaal van uitputting, en je stem is schor, hoe komt dat? Ik... Ik... Ik... Achmed, hij heeft me verkracht. Hij verleidde me, ik ging mee zijn kamer in, hij sloot ons op, hij trok lustig mijn kleding uit en hij hielp mij zijn kleding uit te trekken en zijn jeweetwel te masseren. Hij masseerde mijn borsten ik vond het niet fijn maar ik zei niets ik kon het niet, hij legde me op een bed en begon in me te stoten. 15 minuten later befte hij mij en ik vond het niet fijn ik zei weer niets omdat ik het niet kon, daarna liet hij me gaan. Zonder kleding. Ik heb me net pas aangekleed. Ach meisje toch. Ik schaam me zo!! Ik mocht niets vertellen anders... anders wat? Dan maakte hij me dood. Iris begint overstuur te huilen. He kom is hier, het is jou schuld niet en tuurlijk zou je zo iets vertellen, en hij maakt jou echt niet dood, daar zorgen wij wel voor, ik snap dat je je schaamt maar dat hoeft echt niet. Sven kom je? Ja. Iris wil je mee? Ja. Oké probeer rustig te blijven wat er ook gebeurd. Als dit opgelost is gaan wij samen nog even praten,goed Iris?Ja. Oké. Achmed kunnen wij even met je praten?Ja hoor. Onder 8 ogen? Nee ik heb geen geheimen voor mijn vrienden. Oké. Waarom heb jij Iris verkracht, en haar vervolgens bedreigd? Omdat het kan. Geen goed antwoord, ik wil weten waarom je zo iets hebt gedaan. Ik had zo'n zin en mijn vriendinnetje is zwanger, dus ze wilde niet, ik kon het niet hebben, dus ik nam Iris, ik wilde niet dat ze het ging zeggen omdat ik niet wil dat Lilianna het weet, dan zit ik diep in de problemen,daarom bedreigde ik je, sorry Iris, kun je het me vergeven? Nee. Wat jij mij hebt aangedaan zal ik nooit of te nimmer vergeten, ik krijg misschien een kind door jou en ik heb misschien soa's als ik vertel aan Vincent dat ik zwanger ben van iemand anders dan hang ik, dan is het uit. Misschien is hij niet zo. Je weet hoe die is Achmed, je weet het maar je vertikt het, Achmed ik wil niets maar dan ook niets meer met je te maken hebben. Ik ook niet. Zegt Sven. Sven, Iris en ik lopen mijn kamer in. Iris huilt overstuur. Ach meisje kom is hier. Je moet weten dat het jou fout niet is, echt niet, ik snap dat je het niet fijn vind, dat alle jongens het nu weten,maar uiteindelijk weet toch iedereen het. Ze komen er ooit wel eens achter. Sven vind je het erg als wij jou even wegsturen? Ja heel erg,grapt hij. Nee hoor helemaal niet schatje van me. Oké dan,tot zo. Wij gaan zo even naar de dokter om te checken of je soa's hebt en dan gaan we daarna naar de drogist om een zwangerschapstest te kopen en dan gaan we daarna shoppen, goed? Ja. Iris begint weer te huilen. Wat nou als ik een soa heb? He dan komt het goed, ik vind je echt niet vies als je een soa hebt. Ook niet als het aids is? Nee tuurlijk niet, daar kun jij dan niets aan doen. Wat als ik zwanger ben? Dan is het over tussen mij en Vincent, dat weet ik nu al. He maak je niet zo druk, we gaan het regelen, oké, en als Vincent boos op jou word dan weet je gelijk dat het een eikel is. Iris begint harder te huilen. He het komt goed. Kom droog je tranen wij gaan er met z'n tweetjes een gezellige dag van maken,goed? Ja. Oké. Kom pak je spullen. Ja ga ik nu doen. Ik wacht op je in de gang. Oké. 2 minuten later... zo lekker weg. Ja. 15 minuten later... nu zijn we bij de dokter. Even naar de balie. Ja. Hallo mevrouw kan ik u helpen? Ja, mijn vriendin is zojuist verkracht en kwam in tranen naar me toe en de gene die haar verkracht heeft is een goede vriend van haar geweest, we vragen ons af of ze soa's heeft, kan ze getest worden op soa's en eventueel of ze beschadigd is op de plekken waar hij heeft gezeten? Ja dat kan, ik zal mevrouw kersentuin voor u regelen. Dan kunt u plaatsnemen in de wachtruimte, mag ik jullie namen even noteren? Ja tuurlijk. Ik ben Nikki Gentenaar. Ik ben Iris Hesseling. Oké. Dank u wel, gaat u zitten en als u naam geroepen wordt kunt u meekomen, met de dokter. Oké, dank u wel mevrouw. Geen dank.
5 minuten later...
Iris begint met huilen. He het komt goed ik blijf bij je, ik beloof het.
10 minuten later...
Iris een Nikki jullie kunnen meekomen, naar kamer 6. We volgen de dokter naar kamer 6. Zo ga maar liggen, Iris was het,toch? Ja. Ik ben dokter kersentuin. U bent verkracht? Ja. Oké we gaan eerst controlen hoe je lichaam er uit ziet. Wil je even je kleding uit doen? Ja. Iris moet ik helpen? Ja, graag. Ik trek haar t-shirt,vest en bh uit.
2 minuten later... ze staat nu in haar naakie. Oké. Ga maar weer liggen. Mag ik even bij je borsten kijken? Ja. De dokter bekijkt de borsten en tilt de borsten voorzichtig op om te kijken of er iets onder de borsten beschadigd is. Je hebt daar blauwe plekken, heel erg uit kijken wat je er nu mee doet. Oké. Nou verder is er niets op je bovenlijf. Mag ik kijken naar je vagina? Ja. Op je vagina zit niks, wil je even liggen met je benen wijd? Ja. Iris gaat met de benen wijd liggen. Je vagina is een beetje rood, kun je dat goed in de gaten houden? Ja. Doet je vagina pijn? Een beetje, ik voel me vooral heel vies. Dat begrijp ik je kunt hier zo meteen douchen,als je wilt. Ja graag. Oké. Dan ga ik nu je bloed afnemen. Ik neem een beetje bloed af. Kijk maar even naar je vriendin. Iris kijkt naar mij. 1 minuut later...
Zo terwijl ik dit na loop kun jij douchen. Oké. Tot zo. Iris gaat douchen. 20 minuten later... Iris komt weer aangekleed de badkamer uit. Oké Iris je hebt geen soa's. Yes!! Nou dan kunnen jullie weer gaan, als je last krijgt van je vagina kun je altijd komen. Oké. Dank u. Graag gedaan. 5 minuten later... zo nu naar de drogist. Iris begint met huilen van geluk . He het is goed. Ik heb gewoon geen soa's. Ik voel me zo goed. Dat begrijp ik. Kom dan gaan we een test kopen. Ja.
15 minuten later... zo we zijn er. We kopen een test en gaan dan gaan we de winkel weer uit. We gaan shoppen. Jep!! Eerst naar de New Yorker. Ja best.

2 uur later...

Zo we zijn er weer. He schat, gaat ie? Ja. Oké. En? Blauwe plekken op de borsten een rode vagina en geen soa's. Oké. Lekker geshopt? Ja heerlijk. Ze gaat even de test doen. Dat werkt toch nog niet? Eigenlijk niet, maar ze wil het weten. Ja, dat begrijp ik.
Iris komt overstuur binnen. Ik ben zwanger!! He kom is zitten. Ik wrijf over haar rug. He kom is hier. Waarom? Waarom? Waarom,gebeurd mij dit? Waarom? Ik weet het niet, ik weet zeker dat het goed komt, je staat er niet alleen voor, ik blijf er voor je, wat er ook gebeurd. Ik beloof het. Thanks. Je bent mijn beste vriendin en jij de mijne. Over 3 maanden zeg ik het hem pas. Oké.










Sven De Wijn FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu