Ik maak Sven wakker. Het is 10 uur. Sven?? Hm... wakker worden honey. Ja. Hoe laat is het? 10:01. Oké. Wij gaan eerst de meiden wakker maken met een ringtone door een megafoon. Ja,dat is allemaal heel leuk, maar hoe komen wij aan een megafoon? Ja, dat is een goede vraag. Dan doen we het gewoon met mijn speaker. Oké. Dit wordt leuk!! Ja,inderdaad!! Kom naar kamer 9. Ik sluit mijn speaker aan bij mijn telefoon. Ik zoek de ringtone op. Trinngg!! (Daarna klinkt er keiharde rockmuziek) Vreneli loopt huilend de kamer. uit. Loek, Gamze, Marieke en Iris schrikken. Sven en ik beginnen hard te lachen. Het staat op film. Nikki doe dat ding uit. Kreunt Claartje. Welk ding? Die ringtone. Oh. Oké. Oké nu naar de jongenskamer. Houd wel rekening met Vincent. Ja. Ik maak hem eerst wakker. Oké. Kom. Vincent?? Hm. Sjj. Stil zijn. Waarom? We gaan de jongens terugpakken van gister. Oh. Oké. Blijf wakker. Camera aan en ringtone aan. Trinngg!! (Daarna klinkt er keiharde rockmuziek) Achmed,Kevin en Sander schrikken zich rot. Sven,Vincent,de meiden en ik beginnen hard te lachen. jongens ze filmt ons. Nee,echt? Ja. Sven en ik beginnen nog harder te lachen. waarom? Als wraak van gisteren wat jullie gister bij ons hebben gedaan. Dat was maar een geintje. Ja dit ook. Dit komt toch niet op YouTube? Wil je dat? Nee!! Oké. Wel op Instagram,Facebook en we heart it. Nee!! Alleen op Instagram? Nee nergens!! Oké. 5 minuten later... Ik ga naar Vreneli. Ja is goed. Vreneli?? Ja?? Ik ben het Nikki. Ga weg!! Nee. Ik wil zeggen dat het me spijt, dat ik je heb laten schrikken en jou van streek heb gemaakt. Sorry. Vreneli, kun je het me vergeven? Ik verwijder de video als je dat wilt. Ja graag. Kun je het me vergeven? Ja. thanks. You're welcome. Kom. Ja ik kom. Ik ga weer naar Sven. Oe-la-la. Nou hou op!! Oké, oké. Goed. Dan ga ik nu naar Sven. Is goed.
JE LEEST
Sven De Wijn Fanfictie
FanfictionDit verhaal is in ik-vorm geschreven. Dit verhaal is verzonnen.