He Sven. Ik ga douchen. Ja best. Zullen we anders samen douchen? Ja is goed. Ik wilde het trouwens over seks hebben, vind jij het erg als we pas seks hebben als ik er klaar voor ben? Nee hoor, ik wil niets doen wat jij niet fijn vind. Oké. Dank je. Graag gedaan. Ik hou van je . Ik ook van jou. Kom dan gaan we douchen. We doen het badkamer slot dicht. Jeroen trekt voorzichtig mijn t-shirt uit. Ik trek langzaam zijn t-shirt uit. Hij trekt langzaam mijn bh uit. Ik trek langzaam zijn broek uit. Hij trekt langzaam mijn broek uit. Ik trek langzaam zijn sokken uit. Hij trekt langzaam mijn sokken uit. Ik trek langzaam zijn onderbroek uit. Hij trekt langzaam mijn onderbroek uit. Ik zet de douche aan. De douche is goed, we stappen samen onder de douche. Ik doe de douchegordijn dicht. Hij pakt me vast om mijn middel. Ik wordt een beetje geil. Hij ook een beetje. Ik draai me om naar hem. We kussen elkaar. We gaan tongzoenen. 2 minuten later... zal ik je haar wassen? Ja. Hij doet een beetje shampoo op mijn haar. Hij wrijft het uit. Zo en nu uit spoelen. Hij spoelt de shampoo uit mijn haar. Zo klaar.
10 minuten later... We zijn klaar met douchen we drogen ons af. We gaan ons aankleden. En we gaan dan de badkamer uit. Om 23:00 gaan we slapen.
Om 23:00...
Welterusten. Welterusten schatje.
JE LEEST
Sven De Wijn Fanfictie
FanfictionDit verhaal is in ik-vorm geschreven. Dit verhaal is verzonnen.