Liliana?

55 2 0
                                    

Liliana we zijn er weer. Niemand reageert. Iris slaakt een gil. Ik kom naar Iris toe. Oh nee!! Sven!! Sven!! Sven rent naar Iris en mij. Ach jeetje. En nu? Haar reanimeren. Ja dag. Zegt Iris. Ik doe het wel. 5 minuten later... Nog steeds niks. Iris bel een ambulance!! Ja ga ik doen. Liliana,nee!! Nee!! Dit kan niet!! Dit mag niet!! De ambulance komt er aan. Nikki relax, het komt goed,met haar. Kom hier. Zegt Sven. Het komt echt goed. De ambulance komt er aan. Liliana komt bij. Wat is er gebeurd? Je lag bewusteloos op de grond, weet je nog hoe dat komt? Nee ik weet het niet. O wacht er was een vriend van Achmed hij heeft mij met een houten plank bewusteloos geslagen. Hoe heette hij? Thomas. Hoe zag hij er uit? Hij had dezelfde huidskleur als Achmed hij had zwart lang haar een zwarte snor een zwarte baard. Hij was net zo groot als Nikki. Hij had een zwart-wit geruit overhemd aan. En een jeansbroek en adidas sneakers.
Liliana is weer buiten bewustzijn. Een paar ambulancebroeders komen er aan. Is dit haar? Ja. Oké. We gaan haar eerst even controleren of ze ergens pijn heeft. 20 minuten later... nou dan nemen we haar nu mee. Kan ik mee? Nee. Ik moet mee. Oké dan. Tot straks. Tot straks.

Sven De Wijn FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu