ruzie.

60 1 0
                                    

Sven laat me even!! Ja oké. Waarom wordt je nou zo boos?! Ik was zo gefocust en dan kom jij er aan en dan ben ik niet meer gefocust. Ik zou nog eens iets tegen je zeggen. Snauwt Sven. Je doet je best maar. Soms snap ik jou echt niet. En ik jou niet. Ik snap jou soort niet!! Rot dan op!! Doe het zelf!! Doe het samen bij praxis. Sven als jij mijn soort niet snapt en geen respect voor me hebt,ga dan weg!! Ga dan!! Ik loop huilend en boos de kamer uit. Nikki... Nikki... Wat?! Wacht nou even... Nee!! Kom terug!! Hoezo zou ik terug gaan als iemand mij toch niet respecteert!! Oké ga dan maar!! Oké ik ga. Ik loop de meidenkamer in. He. Wat is er? Sven het is zo'n eikel!! Hebben jullie ruzie? Ja. waar gaat die ruzie over? Ik was gefocust bezig en toen kwam hij en toen was ik niet meer gefocust,daar baalde ik van dus ik flipte,Sven doet dan gelijk weer zielig,hij zij dat hij mij soms niet snapte,ik zei dat terug over hem,en toen zei hij dat hij mijn soort niet snapte,ik liep weg,hij vroeg of ik terug wilde komen,ik zei nee,hij liet me gewoon gaan,hij liep me niet eens achter na,hij geeft geen Fuck om me,hij haat mij. Snik ik. He kom is hier. Zegt Vreneli. Waar was je zo gefocust mee bezig? Een naakt portret maken,voor school. Oh... He het is niet waar wat je zij hij geeft Fucking veel om jou,en hij haat je niet. Waarom liet hij me dan gaan? Zo zijn de meeste mannen,dat ligt echt niet aan jou. Echt niet? Nee echt niet. Zal ik naar Sven gaan? Vraagt Vreneli. Ja hoor,maar ik ga mee. Zeg ik. Ja hoor is goed. Oké. Kom. Sven huilt keihard. Dat horen we op de gang. Ik doe de deur open. Sven he kom is hier. Zeg ik. Nee!! Alsjeblieft. Het is oké. Vreneli laat ons alleen. Ze gaar naar de meidenkamer. Ik sla een arm om hem heen. Sven kom is hier. He het is oke. Stil maar. Ik werd boos omdat ik een naakt portret aan het maken was voor school. En ik schrik heel snel ik hoorde jou niet binnenkomen ik schrok en toen werd ik boos. Sorry. Ook sorry van mij. Snikt Sven. Stil maar. Ik was even vergeten dat je paniekaanvallen krijgt als je overstuur bent.

Sven De Wijn FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu