Mijn eerste auditie is in Brussel. Dus lekker dicht bij. Ben je zenuwachtig? Een beetje. Nou wij blijven bij je tot het eind. Alleen Liliana niet, maar die heeft een reden. Ja,klopt. 10 minuten later... je moet wel iets eten. Zegt Achmed. Ja ik weet het,ik heb geen honger. Dat komt door de zenuwen. Kom eet een paar hapjes. Oké dan. Ik eet een paar hapjes. Goed zo. 30 minuten later... zo we gaan. Ik hoop dat mijn beste vriendin weet waar het is en hoe laat en of ze haar danspasjes nog weet en... Nikki relax,het komt goed. Denk je? Ik weet het zeker. Oké. Kom we gaan. Ja. Ik kom. 50 minuten later... zo jij bent aan de beurt. Ja. Succes. Dank je. 5 minuten later... je bent door. Over 5 minuten wordt je weer geroepen en dan doe je auditie met Emma. Ja. Oké. Yes ik ben door!! Gefeliciteerd schat!! Dank je. Je danste echt goed. Dank je. 5 minuten later... Nikki en Emma. Ja. Ga jullie gang.
5 minuten later... jullie zijn door. Nog één auditie en dan mag één van jullie in een moderne dans voorstelling. Oké.
6 minuten later... Nikki jij bent heel goed. Emma jij bent heel goed, maar we gaan toch voor Nikki. Oké. Yes ik mag mee dansen in een dans voorstelling. Gefeliciteerd!! Dank je. Dat is op 2 mei. Oké. Nog 6 maanden. Dat betekent iedere dag thuis oefenen en 2 keer in de week met de andere dansen. Ja,tuurlijk. Oké mooi zo.
JE LEEST
Sven De Wijn Fanfictie
FanfictionDit verhaal is in ik-vorm geschreven. Dit verhaal is verzonnen.