Oké. Vandaag is de grote dag. Ik ben best zenuwachtig. Ik heb geen honger. Maar toch eet ik een boterham. Ik wil Achmed niet teleurstellen. 1/30 later... oké zet hem op. Thanks. We gaan nu een dansvoorstelling zien waar we 6 maanden hard aan gewerkt hebben. Ik hoop dat jullie er van gaan genieten. Veel kijk plezier.
Deze dans was met een groep. Op het liedje Hello van Adele.
Het publiek applaudisseert. En ze genoten van dans 1.Deze dans was met mijn partner Hans. Op het liedje Let it go van James Bay.
Het publiek applaudisseert. ze genoten van dans 2.Deze dans was met een dans groep. Op het liedje A thousand years van Christina Perri.
Het publiek applaudisseert. Ze genoten van dans 3.
Deze dans deed ik alleen. Op een stuk van de natuur.
Het publiek applaudisseert. de cast gaat uit zijn dak. Ze genoten van dans 4.Deze dans was met mijn partner Daniel. Op het liedje Say Something van A Great Big World.
Het publiek applaudisseert. ze genoten van dans 5.Deze dans deed een groep kinderen. Op het liedje What do you mean van Justin Bieber.
Het publiek applaudisseert. ze genoten van dans 6.Deze dans deed ik alleen. Op het liedje Black Flies.
Het publiek applaudisseert. de cast gaat uit zijn dak. ze genoten van dans 7.Deze dans deden 2 zusjes. Op het liedje run the world.
Het publiek applaudisseert. ze genoten van dans 8.Deze dans deed ik alleen. Op het liedje Chandelier van Sia.
Het publiek applaudisseert. de cast gaat uit zijn dak. Ze genoten van dans 9.Deze dans deed een groep kinderen. Op het liedje Cheerleader van O.M.I.
Het publiek applaudisseert. ze genoten van dans 10.Deze dans was met een groep. Op het liedje Cups.
Het publiek applaudisseert. ze genoten van dans 11.Deze dans deed een andere soliste. Op het liedje Skinny Love van Birdy.
Het publiek applaudisseert. Ze genoten van dans 12.Deze dans deed ik alleen. Op het liedje try van Colbie Colliat.
Het publiek applaudisseert. De cast gaat uit zijn dak. Ze genoten van dans 13.Deze dans deed een groep kinderen. Op het liedje Bubly van Colbie Colliat. Het publiek applaudisseert. Ze genoten van dans 15.
Deze dans deden we met iedereen die meedeed. Op het liedje the climb van Miley Cyrus. Het publiek applaudisseert. Het publiek ging uit zijn dak. Ze genoten van deze voorstelling.
Iedereen gaat het podium af behalve Hans en ik. Ik geef Hans een kus op zijn mond. Het publiek ging uit zijn dak.
1 minuut later...
Iedereen komt één voor één op en maakt een buiging. Als iedereen op het podium staat maken we gezamenlijk nog 2 buigingen. Het publiek applaudisseert en geeft een staande ovatie. Iedereen gaat de zaal af.10 minuten later...
Je was echt geweldig. We zijn trots op je.
JE LEEST
Sven De Wijn Fanfictie
FanfictionDit verhaal is in ik-vorm geschreven. Dit verhaal is verzonnen.