Size bir şey sormak istiyorum; sizce George ve Melissa mı yoksa Josh ve Melissa mı? Bunu ve bölümle ilgili yorumlarınızı yazarsanız çok sevinirim iyi okumalar :* ♥
----------------------------------------------------------------------------------------
Bir sarsılma ile gözlerimi açtım ve o an bir kabustayım sandım. Tanrım! Boynum çok ağrıyordu.
+ İyimisin?
Kafamı çevirdiğimde George'yi gördüm. O'da aynı benim gibi bağlanmıştı. İyide kim bağlamıştı?
- Nerdeyiz biz?
+ Bilmiyorum. Gözlerimi açtığımda burdaydım. X Factor'da daha yeni ünlendik neredeyse, hemen kaçırmak mı istediler yani? Ah! Bu çok saçma. Hem... Kaçırcak olsalar, Josh'ı kaçırırlardı. Ben yakışıklı bile sayılmaz.
Bu sözü karşısında ona gözlerimi devirmek istesemde şu an gözlerimi bile deviremeyecek kadar açtım.
- George, sen cidden yakışıklısın. Açlıktan saçmalıyorsun heralde.
Bu sözüm karşısında gülümsemiş ve bir miktar kızarmıştı. Şu anda bile bu kadar güzel kokmayı nasıl başarıyordu, acaba? Ah, birde tatlı görünmeyi.
+ Eğer senin sevgilin olsaydım, gitmene hiç izin vermezdim. Daha önce hiç bulunmadığın yerlere götürebilirdim. Bebeğim bir şans ver yoksa hiç bilemeyeceksin
Boyfriend'in sözlerini mırıldanıyordu ve eşlik etmek istesemde, o an bir şey beni engellemişti. Ağlamak istemem. Yoksa... Saçmalama, Melissa. O sözleri sana söylemez tabiki. Kapının açılma sesi ile düşüncelerimden arınıp, kapıya odaklandım.
Aman Tanrım! Bizi kaçıran omuydu!?
+ Aslında, abimle iş birliği yapıp kaçırdım.
Dedi, diş telleri ile konuşmaya zorlanarak.
- Sen... Bunu nasıl yaparsın? Seni evime aldım, seni pis sürtük! Seni öldürücem!
George
+ Hey, sakin ol!
Diyerek, araya girdi.
Annie, ona hayran hayran bakmaya ve "George..." diye adını sayıklamaya başladı. Bu kız tımarhanelikti.
+ Seninle evleneceğim ve 4 çocuğumuz olacak. Ah! Hep bugünün hayalini kurmuştum. George, seni seviyorum.
Ellerini birleştirip çenesine dayamış ve hayallere dalmıştı. Gözleri aşkla parlıyordu. Iyy.
George'nin şaşkın bakışlarına, başka bir yerde olsam saat'lerce gülebilirdim. Tanrım, bebek gibiydi bakışları... Korktuğu her halinden belliydi.
- Pekala, sen onunla evleneceksinde beni niye kaçırdın? Benimledemi evleneceksin?
George sırıtmış, Annie ise sinirlenmişti.
+ Ah! O benim aptal abimin suçu. Seni beğenmiş olmalı... Neyini beğendiyse.
Ona saçma bir hareket yaptım ve çocuk gibi dil çıkarttım. Off. Bu iş cidden saçmalaşmıştı. Evet bende hep George ile yalnız kalma hayalleri kurmuştum ama bu... Fazlaydı.
+ George....
Sesi, bir ilaha seslenir gibiydi.
+ Açmısın, bebeğim?
+ Cidden, beni ne zaman bırakacaksın?
+ Evleneceğimiz gün... Yani yarın.
Dedi ve çıktı gitti. George'yi öksürük krizi tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J Factor
FanfictionGeorge Shelley fanı şanslı bir kızın hayatı.. Arkadaşı Nathan, onun züppelerle dolu okulu ve birde okuluna yeni gelen 2 tatlı çocuk.