24

3.9K 185 3
                                    

-Zayn ir Gabby?-įsižiojo Mona.
Jaučiau, kaip visa išraudonuoju ir bandžiau siregzti tinkama paaiškinima. Pažiūrėjau į Zayn laukdama pagalbos. Jis irgi buvo pasimetęs ir žiūrėjo į Mona, kuri trypčiojo koja ir laukė paaiškinimo.
-Mes...Am...Mhm...Prigulėm,-mykčiojau ir Zayn suprunkštė.
-Aš jūsų išvis nesuprantu! Tai pykstatęs, tai dulkinates! Ar jums galvos pašalo?!-šaukė ir palindau po anklodę.
-Mes tik šiaip čia pabandėm,-aiškinosi Zayn ir įžnybiau jam į pilvą.
-Jau antra karta jus čia tik šiaip pabandot ir prigulat,-suurzgė.
-Nu Mona, koks tavo reikalas, juk aš tai nebbu tau su kuo tu myliesi,-sumurmėjau.
-Klausyk tu spindulėli, nenervink manęs! Greitai rengiatęs ir ateinat pas mane,-suurzgė ir paliko kambarį.
-Wow,-sumurmėjo Zayn.
-Kas wow? Asile mumis prigavo, o tu net nebandei padėti man pasiaiukinti,-trenkiau jam per galva ir jis nusijuokė.
-Gi atsileis, ko čia šiki į kelnes. O be to mums patiko tai ką darėm. Mhm kaip patiko,-sukikeno.
-Durnius,-pasakiau ir pakilus apsirengiau,-Kelkis ir renkis,-paliepiau ir jis nesikuklindamas nuogas pakilo iš lovos.
Nebuvau viena iš tų merginų, kuri susigėsta pamačius vaikiną nuogą, todėl į tai reagavau ramiai.
-O gal man nuogam likti?-sukikeno.
-Nurausiu kiaušus, atiduosiu šunims,-perspėjau ir jis pavartės akis apsirengė.
Debilas.
-Taigi, einam?-paklausė.
-Ne,-pasimaivydama pasakiau.
Jis tik suprunkštė ir išėjo. Susitvarkiau savo susivėlusius plaukus ir pasidažiau.
*Zayn Pov*
Išėjęs iš Gabby kambario nuėjau pas Mona, kurį gulėjo lovoje ir kartojosi literatūrą.
-Kodėl vienas?-paklausė nepakeldama akių.
-Panelei Gabby ant tavęs pochui,-pašaipiai pasakiau ir jį metė į mane pagalvę.
-Aš jūsų nesuprantu. Viena minute jus pykstatęs, o kita krūšatęs, kaip barsukai. Nu debilai,-papurtė galvą.
-Typo pati ne tokia?-sukritau šale jos ir įsipatoginau.
-Nu ne,-nusijuokė,-Bet jums nederėtu to daryti, tai smugdo ne tave, o Gabby.
-Manai kažkas gali pradėti ją vadinti kekše?
-O tu ką nemanai jog taip ir bus?-nusijuokiau.
-Nu, kad nelabai. Ji kietas riešutėlis, jos taip lengvai nepalauši.
-Tu jau du kartus palaužei.
-Oh užtylk,-stumtelėjau ją.
-Tau patinka ji?
-Nedulkinčiau jei nepatiktu. Tik galėtu būti nuolankesnė,-atsidusau.
-Prajuokinai,-nusijuokė ir į kambarį įėjo Gabby,-O ir tu pasirodei.
-Dusk,-suprunkštė ir įsidrėbė ant fotelio,-Tai ką čia chimičinat?
-Kalbam apie tai kokia tu gera lovoje,-mirktelėjau ir ji davė man perspėjama žvilgsnį.
-Jis meluoja. Mes kalbėjom apie tai jog jus kekšiai,-truktelėjo pečiais Mona ir Gabby pavartė akis
-Ką čia mokais?-pasidomėjo.
-Literatūrą. Juk mėnesio pabaigoje atsiskaitymas rašynio iš šitų temų
-Jus mergos esate nuobodžios,-sudejavau.
-Eik šikniau iš čia, nes gausi į akį,-pagrąsino Mona ir aš pasimaivęs pakilau nuo lovos.
-Ate nevykelės,-sumurmėjau ir išėjau.
Nuėjau į savo kambarį ir radau Lora.
-Ką tu čia veiki?-paklausiau.
-Ar nesidžiaugi mane matydamas?-sukikeno.
-Dabar-nelabai,-suburbėjau ir atsiguliau į lovą.
-Koks nedraugiškas,-užlipo ant mano liemens.
-Sakyk tiesiai šviesiai ko nori,-suurzgiau.
-Tu žinai ko aš noriu,-prikando lupą ir pasilenkė prie mano kaklo.
Greitai nukėliau ją nuo savęs ir išlipau iš lovos.
-Eik iš čia,-paliepiau.
-Kas su tavim negerai? Pirmiau būtum mane išdulkines, o dabar atsumi. Ar tai dėl tos kalės Skyven?-suurzgė.
-Ne tavo reikalas Lora. Eik iš kur atėjai,-suunypščiau ir ji susirnkus savo daiktus patraukė prie durų.
-Tikiuosi jog ta kekše, kas prilups,-piktai pasakė ir išėjo.
Debilė.
Atsiguliau atgal į lovą ir pasiėmiau telefoną. Parašiau Gabby:
"Neužrakink naktį durų."
Padėjau telefoną ant staliuko ir nuėjau iki tualeto. Grįždamas į kambarį, atsiguliau vėl į lovą ir paėmiau telefoną. Gabby jau buvo atrašius.
"Pfu, imsiu dabar ir specealiai užsirakinsiu."
Kaip aš nekenčiu, kai ji prieš mane atsikalbinėja. Nu rimtai ji tokia erzinanti. Sumaigiau jai žinute.
"Nagi, aš nepasidulkint ateisiu wink emoticon"
Nors gal ir nesusivaldysiu, bet jei tai parašyčiau ji pasiustu mane. Greitai čiupaj telefoną, kai ji atrašė.
"Atsinešk kažko valgomo, nes kitaip galėsi eiti atgal į savo kambarį."
Nusijuokiau ir parašiau jog atsinešiu.
*Gabby Pov*
Apsirengiau trenigus ir išėjau į parduotuvę. Reikia nusipirkti dažų, juk ateis Zayn. Esu jam paruošus staigmenėlę, nes juk nebučiau Gabby jei to nepadaryčiau. Eidama gatve sumaigiau Monai žinute, jog po mano lovą padėtu depiliacijos lipdukų. Ot bus linksmą.
Įsikišau telefoną į kišenę ir pakėlus galvą pamačiau Marco su kažkokiais keliais vaikinas. Stengiausi prasmukti pro juos, bet Marco mane pamatė.
-Skyven!-surėkė,-Dabsr tau kale šakes!-rėkė eidamas link manęs.
Išpūčiau akis ir greitai pradėjau bėgti. Įbėgau į saira gatve tarp namų ir staiga pamačiau jog čia aklavietė. Man šakes.

Problem (Z.M) TAISOMAWhere stories live. Discover now