*Gabby Pov*
Nežinau ką Zayn sumastė, bet tai tikrai nebus labai miela. Mano atžvilgiu jis kažka pridirbo. Na, bet reikia išlaukti ir būti pasiruošusiai.
-Tu jau greit?-paklausė Zayn.
-Ne, todėl nezysk,-suburbėjau ir užsidėjau pilkas aptemptas kelnes.
-Idiote, paveluosime gi,-burbėjo.
-Už ta idiote negausiu daugiau nieko iš manęs,-pyktelėjau.
-Gerai, gerai. Atsiprašau,-cypenčiai pasakė.
Pavarčiau akis ir apsivilkau juoda megztuką su kaspinėliu ant nugaros. Išėjau iš kambario ir trenkiau Zayn per galvą.
-Už ką?-pasitrynė galvą.
-Iškirsiu aš tave kokia diena,-sušnypščiau.
-Tik nereikia,-įsišiepė ir sunėrė mūsų rankų pirštus.
Kartu išėjome iš į lauką ir susigužiau į mėgztuką, nes buvo gana didelis vėjas.
-Kodėl nepasiėmei striukes?-suburbėjo.
-Nes ji pas tave mašinoje asile,-burbtelėjau.
Jis tik pliaukštelėjo man per užpakalį ir atrakino mašiną. Atsisėdau priekyje ir pasijungiau muziką bei šildymą. Vos tik išvažiavome iš aikštelės pamačiau, kaip gatve bėga Mona nuo Harrio ir juokiasi. Jie nesveiki.
-Psichai,-nusijuokė Zayn.
-Mes vieni iš jų,-mirktelėjau.
-Mes geresni,-uždėjo savo ranką man ant šlaunies.
Visa kelia klausėmes muzikos ir bandėmė dainuoti kartu, bet tai gavosi, kaip nevykes bandymas. Juokiausi iš Zayn, kai jis cypenčiu balselių dainavo Nicki Minaj-Anaconda dainą.
-Baik,-juokiausi ir jis tik dar labiau įsivažiavo.
Galvojau, kad plaučiai sprogs, bet ačiū dievui jis baigė ir leido atsikvėpti.
Likusia kelio dalį tyliai bei ramiai pradainavome iki kol atavžiavome prie didelio pastato su užrašų "Foam Show".
-Putu šou?-sutrikau.
-O taip,-nusijuokė ir išlipome kartu iš mašinos.
-Bet čia gi reikia maudimuku taip?-paklausiau.
-Niekada nesi buvusi tokiame dalyke?
-Ne. Neturėdavau laiko,-pradėjau kramtyti lupą.
-Tau patiks, be to aš paėmiau tavo maudimuką,-mirktelėjo
-Tu knaisiojais po mano stalčius?-susiraukiau.
-Ne...Man Mona padavė,-ginėsi.
Nieko nebesakiau, tik atsidusau. Nuėjome į vidų ir pirmiausia persirengėmė. Buvo nejauku būti tik su maudimukų. Žinoma ne prie Zayn, o prie kitų vaikinų, nes jų čia buvo nemažai ir kai kurie akyvaizdžiai nužiūrinėjo mane. Zayn sunėrė mūsų rankų pirštus ir nuvedė į sale, kur buvo mėlyna šviesa. Čia buvo baseinas, todėl lėtai įlipome ir apsikabinau Zayn, nes nemoku plaukti.
-Tai bloga įdėja, aš paskesiu,-bailiai pasakiau.
-Laikau tave,-šyptelėjo ir pasigirdo pyptelėjimas.
Iš viršaus pradėjo kristi putos ir mano veide atsirado didžiūlė šypsena. Pradėjo mirguliuoti šviesos ir iš mano lupų pasigirdo juokas. Čia buvo daug poru ir kai kurie visiškai vieni vaikinai. Jie nužiūrinėjo merginas ir komentavo jų užpakaliukus, bet kai jie pradėjo apkalbinėti mane, Zayn supyko.
-Klausykite žąsinai, dar karta pažiūrėsit į mano merginą, tai akis išlpusiu,-suurzgė.
Jie nieko nesakė tik nuplaukė tolyn. Zayn pažiūrėjo į mano akis ir kiek atsileido.
-Tu pavydi,-sukikenau.
-Kaip gi tavęs nepavydėsi,-pabučiavo mano lupų kamputį.
Šyptelėjau ir pasileidau. Pirštu galiukais liečiau dugną ir bandžiau paplaukti, bet prigėriau.
-Ei ei, ramiau,-ištraukė mane Zayn ir apsikabino.
-Bandžiau pabandyti,-kosėdama pasakiau ir jis nusijuokė.
-Geriau nebandyk,-suprunkštė ir pavarčiau akis.
Pradėjo kristi dar daugiau putų ir ištepiau Zayn jomis padarydama jam kalėdų senio barzdą. Zayn kažka darė ant mano plaukų ir labai jau daug kikeno.
-Ir ką gi mes čia turime?-išgirdau pažįstama balsą.
YOU ARE READING
Problem (Z.M) TAISOMA
Fanfiction-Tu mano,-šyptelėjo. -Kur gi ne,-pavarčiau akis. -Prisišnekėsi Skyven. *** Gabby Skyven- trumpų plaukų, rudų akių ir neaukšto ūgio mergina, kartu su drauge iš mažos šalies išvažiavo studijuoti į Angliją. Nuvykusi į Bradfordo koledžą mergina susipažį...