Prisidegiau cigarete ir žiūrėjau pro balkoną į daugiabučius namus. Suknisti kaimynai vėl pasileido muziką ant viso garso.
-Hey!-išgirdau Monos balsą ir atsisukau į ją.
-Labas,-nusijuokiau ir baigiau rūkyti.
Išėjau iš balkono ir įsidėjau mėtinį saldainį į burną.
-Maniau, kad metei rūkyti,-atsisėdus ant sofos pasakė.
-Norėjau, bet nepasisekė,-truktelėjau pečiais.
-Girdėjau eisi į pokylį.
-Mane pasamdė to pokylio organizatorius...Nepamenu vardo,-nusijuokiau.
-Jord Bushmen?-paklausė ir aš palinksėjau.
-Iš kur tu žinai?-pasidomėjau.
-Sakė Harry. Jis ten pakviestas irgi, nes jo tėtis gi stambus verslininkas,-pavartė akis ir aš suprunkščiau.
-Nebūčiau, net pagalvojus. Koledže juk jis buvo vaikštanti bėda.
-Tame ir esmė,-nusijuokė.
-O kas dar bus iš musiškių?-paklausiau.
-Tai, kad daugiau ir niekas. Tik aš ir Harry bei tu žinoma.
-Manau laikas ruoštis, paskui dar pavėluosiu,-sumurmėjau ir nuėjau į miegamąjį.
Ištraukiau suknele, kuria nusipirkau tam pokyliui ir padėjau ant lovos. Nusirengiau ir užsidėjau naują apatinių trikotažą. Atsisėdau prie staliuko ir tvarkiausi manikiūrą.
-Tai gal apsirenk?-nusijuokė įėjus Mona.
-Vėliau,-susikaupus pasakiau.
Kai nusilakavau nagus palaukiau kol nudžius ir užsidėjau suknelę, kuri prigludo prie mano kūno.
-Atrodai gražiai,-pagyrė ir aš šyptelėjau.
Mona priėjo ir pradėjo tvarkyti mano plaukus. Žiūrėjau į veidrodį ir kramčiau lupą. Tai pirmas kartas, kai kažkur esu nusamdyta ir tikiuosi, kad man pavyks pakilti į aukštumas. Čia bus pilna turtingų šiknių, kuriems tikiuosi jie duos geras rekomendacijas.
-Dabar laikas tave padažyti,-šyptelėjo ir atsuko mane į save.
Užsimerkiau ir jaučiau, kaip ant mano veido tepama pudrą. Nors nemėgstu jos, bet čia nepaprastas pokylis ir turiu atrodyti gerai. Po gero pusvalandžio buvau visiškai pasiruošusi. Pažiūrėjau į save veidrodyje ir šyptelėjau.
-Nekenčiu, kai atrodau taip,-sumurmėjau ir Mona suprunkštė.
Pasiėmiau fotoaparatą ir išėjau su ją iš buto.
-Aš atvažiuosiu vėliau,-pasakė ir aš palinksėjau.
Nusileidau liftu ir išėjus iš pastato įlipau į savo juoda BMW. Nuvažiavau į reikiamą vietą ir pastačius mašiną stovėjimo aikštelėje išlipau iš jos. Čia buvo daug geresniu mašinų už maniškę, bet nieko negaliu padėti sau. Nesu labai jau prie pinigo.
Įėjusi vidun pirmiausia ką padariau, tai apsidairau. Čia jau rinkosi žmonės todėl nieko nelaukus pradėjau daryti po kelias nuotraukas. Juk už tai man pinigus ir mokės. Pamačiau laiptus ir pradėjau lipti jais. Užlipus pažiūrėjau iš aukštai į žmones ir padariau dar pora nuotraukų. Vos gražinau žvilgsnį į aplinką prieš akis man išdygo ne kas kitas, o pats Zayn Malik su kažkokia raudonplauke. Ką jis čia veikia? Juk jis dabar gyvena Amerikoje, bent jau taip rašė internete.
Kai jo akis atsisuko į mane, aš apsimečiau, kad jo nematau ir toliau fotografavau visus, kuriuos tik mačiau.
-Labas, Gabby,-išgirdau vyriška bei stiprų britišką akcentą.
Pakėliau akis ir pažiūrėjau į rudas akis.
-Zayn, malonu tave pamatyti,-be jokios emocijos pasakiau.
-Taigi, kaip matau vis tiek tapai fotografė, kaip norėjai.
-Tam ir mokiausi,-pasakiau ir pakėlusi fotoaparatą nufotografavau jį.
-Gražiai atrodai,-šyptelėjo ir aš tik pavarčiau akis.
-Tavęs laukia tavo dama,-dirbtinai nusišypsojau ir nuėjau.
Tikrai nepamiršau to vakaro, kai jis mane paliko pasakydamas, kad nenori dėl manęs prarasti savo karjeros. Tada galvojau, kad mirsiu. Ta meile dingo per du metus. Du suknistus koledžo metus! Kelias savaites nieko kito neveikiau, tik sėdėjau namuose ir verkiau apsikabinusi didelė ledų dėžę, bet juk aš Gabby Skyven. Laikui bėgant išsilaižau žaizdas.
Nusileidusi laiptais pamačiau Mona ir Harry. Jie tobula pora, o aš...Aš turbūt pasinaudosiu proga ir gyvensiu sau laimingai viena.
-Gabby, spindi mano akyse,-nusijuokė Harry ir draugiškai mane apsikabino.
-Ačiū, tu kaip visada malonus,-nusišypsojau.
-Žiūrėkit merginos, Zayn,-pasakė Harry.
-Jau mačiau ir turėjau su juo šioki toki pokalbi, kuris nedžiugino manęs,-pavarčiau akis.
-Jis ateina,-sušnabždėjo Mona ir aš greitai nuėjau.
Dariau tai, dėl ko ir esu čia-fotografavau. Jauna porele priėjusi paprašė, kad padaryčiau kelias nuotraukas ir tikrai neatsisakiau. Akies krašteliu mačiau, kaip Harry bei Mona kalba su Malik. Mažiausiai noriu kalbėtis su juo. Praėjo jau metai, o aš vis dar jo nekenčiu.
Vakarui įsivažiavus prasidėjo šokiai. Nuėjau prie gėrimų ir pasiėmiau šampano taurę. Tikrai nenoriu suktis toje aikštelėje su kokiu asilų.
-Norėtum pašokti?-išgirdau Zayn balsą ir lėtai atsisukau.
YOU ARE READING
Problem (Z.M) TAISOMA
Fanfiction-Tu mano,-šyptelėjo. -Kur gi ne,-pavarčiau akis. -Prisišnekėsi Skyven. *** Gabby Skyven- trumpų plaukų, rudų akių ir neaukšto ūgio mergina, kartu su drauge iš mažos šalies išvažiavo studijuoti į Angliją. Nuvykusi į Bradfordo koledžą mergina susipažį...