5

3.1K 140 5
                                    

*Gabby Pov*
Pradėjau juoktis, kai Zayn pasiūlė kažkur važiuoti su juo.
-Nebesvaik,-nusijuokiau.
-Nagi nebūk ožka ir važiuok. Aš tiesiog noriu susitaikyti ir na gal tapti draugais. Juk nesiūlau pasimylėti.
-Panašiai nuskambėjo,-suprunkščiau.-Bet kadangi man visiškai nerūpi ar tu busi šalia, todėl važiuosiu. Bus įdomu pastebėti, kaip pralaimi.
-Aš nepralaimėsiu,-nusišypsojo.
O taip pralaimėsi. Esu įsitikinusi, kad man pasiseks jam sugadinti varžybas. Tikrai nepraleisiu pro pirštus to ir leisiu sua truputi pagadinti vėl jam gyvenimą.
-Tai tu sutinki?-jis nudžiugo.
-Taip,-pavartydama akis pasakiau.
-Pasakyk savo adresą atvažiuosiu paimti,-šyptelėjo.
-Taksisto man nereikia, nuvažiuosiu pati,-suburbėjau.-Kurioje vietoje tai viks?
-Prie ežero. Būk ten už poros valandų.
-Jo, koks skirtumas,-sumurmėjau ir nuėjau.
Pipse dar bandė jam įkąsti į koją, bet neleidau paimdama ją ant rankų. Grįžau namo ir paleidusi šūnį, nuėjau į vonią. Nusirengiau nuogai likdama tik su kelnaitėmis. Manau kai kas pagalvotu, jog esu nenormali, bet man tai tiesiog tobula.
Suurzgiau, kai nuskambėjo mano telefonas. Susiradau jį ir pamačiau Monos nuotrauką.
-Ko nori troli?-sumurmėjau.
-O labas, varysi į lenktynes prie ežero?
-Jo, o dabar atšok.
-Ką jau darai, kad taip trugdau?-sukikeno.
-Dulkinuos,-suprunkščiau ir padėjau ragelį.
Jei bučiau toliau kalbėjus, ji būti pradės sakyti, kaip aš gražiai atrodyčiau vėl su Zayn. Nenoriu su juo taikytis jis mane paliko. Vien prisiminus tą dieną, man šiurpas nukrečia.
***
"-Zayn kodėl tu visas šias dienas esi toks šaltas su manimi? Toks jausmas, lyg tau nusibosčiau,-atsidusau ir atsisėdau šalia jo.
-Gal taip ir yra?-pavartė akis ir net nepažvelgė į mane, kai vartė kažkokius popierius?
-Atsiprašau?-susiraukiau.
-Aš taip pagalvojau ir nusprendžiau, jog mums nebeverta būti kartu. Dėl tavęs praleisu savo karjerą,-sumurmėjo ir mano akyse prisikaupė ašarų.
-Nori pasakyti aš tau esu problema?-suurzgiau.
-Taip esi! Tu viska gadini!-surėkė pažiūrėjęs į mane.
-Žinai Malik! Užsikrušk! Tikiuosi busi patenkintas!-surėkiau ir nuėjusi į kambarį pradėjau rinktis savo daiktus.
-Taip žinoma išeik! Man dar geriaus bus!-jis šaukė ant manęs ir įėjęs į kambarį pradėjo traukti mano rūbus iš spintos ir mėtyti ant žemės.
Pati nepajaučiau, kaip pradedu kukčioti. Susisėdau savo daiktūs ir pažiūrėjau į jį pilnomis paniekos akimis.
-Kažkada įvyks tos zapadlo dėsnis, kad kai man neberūpės tu mane atsiminsi,-su tais žodžiais aš išėjau iš jo būto."
***
Nesakau, jog visiškai pamiršau jį, bet dabar man jis tikras penis. Nejaučiu jam nepykantus, nes tai reikštu, kad galvoju apie jį. O dar dabar jis vėl flirtuoja su manimi. Idiotas.

Po kelių valandų apsirengiau juodas kelnes ir mėlyna palaidinę. Veluoju valandą, bet kam rūpi. Pasiėmiau mašinos raktelius ir pritūpiau prie Pipsės.
-Neprimyšk, neprišyk ir būk gera nieko nesudrąskyk,-pasakiau ir ji jaučiu vis tiek tai padarys.-Mano burbuliukas,-sukikenau ir pabučiavus jos galvytę išėjau iš būto jį užrakindamą.
Nusileidau liftų žemyn ir išėjusi į lauką priėjau prie savo mašinos. Įsėdau į ją ir užkurus pasukau link ežero. Sustojau prie žuvu parduotuvės ir nuėjusi nusipirkau žuvies.
Atvažiavęs į lenktynių vietą pastačiau mašina laisvoje vietoje. Pasięmiau žuvi ir įsidėjau į kišenė bei išlipdama pamačiau Zayn. Jis pamojo man ir aš pavarčius akis priėjau prie jo.
-Malonu, kad atėjai,-nusišypsojo.
-Jo koks skirtumas. Atėjau todėl, nes neturiu ką veikti. O kur tavo višta?-pasidomėjau.
-Nežinau gal kokiame SPA arba su savo tėvais kalba koks aš negeras jai.
-Eik tu? Nejaugi tokia tobula mergina sugebėjai įžeisti?-pasišaipiau.
-Kodėl tu tokia bjauri?
-Su bjauriais taip ir reikia kalbėti,-truktelėjau pečiais.
-Aš gailiuosi, kad taip pasielgiau, bet bent leisk man ištaisyti savo klaidas.
-Baik jau. Galėsi savo klaidas taisyti Donkey tarp kojų,-nusijuokiau.
-Tu niekada nepasikeisi, taip?-atsiduso.
-Ne,-mirktelėjau.
-Čia tavo mašina?-paklausiau ir jis palinksėjo.
-Aš apžiūrėsiu, jei tau negaila. Nors bala nemate, man nerūpi,-suprunkščiau ir įlipau į mašiną.
Kol Zayn dairėsi po galinėmis sedynėmis pakišau žuvį.
Tikiuosi jam patinka mašinoje žuvies aromatas.

Problem (Z.M) TAISOMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin