✘5✘

753 69 1
                                    

Ėjau pagrindine Londono gatve. Kaikurie žmonės mane stebėjo. Yeah, turbūt jie pasiilgo garsios grupės One Direction. Prieš trys metus, kai mirė Chloe, pasitraukiau iš grupės. Vaikinai pasakė, kad be manęs grupė ne grupė, tad vienas po kito palikinejo grupę ir iš jos nieko neliko. Dabar užsiemame mafijos reikaliukais, bet niekas apie tai nežino.

Atsisėdau ant suoliuko ir lėtai gurkšnojau kavą. Vėjas papūtė stipriau tad užsisegiau palto sagas. Dabar ruduo, tad vėjai pučia dažnai ir stipriai.

Prie manęs priėjo mergina ir atsisėdo šalia.

- Gal galima asmenukę?-Su airišku akcentu mergina paklausė ir aš sutikau. Pastačiau plastmasinį puodelį ir kai ji išsitraukė telefoną, nusifotografavome.

Ji nubėgo tokia laiminga nuo manęs. Šokinėjo ir stipriai apkabino savo draugę. Išmečiau kavos plastamsinį puodelį ir ėjau toliau. Priėjau prie ledų vagonėlio. Blondinė dairėsi į ledus ir nusipirko vanilės skonio ledus. Ji atsisuko ir atpažinau ją iš kart. Tau buvo Zayn mergina Claire.

- Labas.-Šyptelėjo ir lyžtelėjo ledus.

- Labas, ką tu veiki Londone?-Paklausiau ir apsidairiau. Kažkur turėtų būti Zayn.

- Na... Čia tikrai nėra Zayn.-Sukikeno ji kai pamatė kaip dairausi. Šyptelėjau.

- Aš atvažiavau aplankyti savo sesers kapo.-Kiek liūdnokai pasakė ir vėl lyžtelėjo ledus.

- Tavo sesuo mirė?-Paklausiau tyliai.

- Na ji mano įseserė.-Atsakė ir gūžtelėjo pečiais. Linktelėjau galva lyg viską supratau ir žiūrėjau į ją.

Vėjas kiek šalčiau papūtė ir ji nusipurtė nuo šalčio.

- Kiek pamenu, čia netoliese yra Starbucks kavinė. Gal nueikime?-Paklausiau ir ji nusišypsojusi linktelėjo.

Priėjome prie Starbucks. Kaip tikras džentelmenas atidariau durys ir kai ji įėjo, įėjau aš. Apsidairiau po kavinė ir pastebėjau laisvą staliuką gale prie lango. Atsisėdome prie jo ir užsisakeme abu du po puodelį kavos.

- Harry, ką tu veiki Londone?-Paklausė ji ir pažiūrėjo man į akys.

- Bradforde kiek nuobodoka, tad atvažiavau į Londoną, pasilinksminti.-Atsakiau ir nusišypsojau. Ji linktelėjo ir sukikeno.

- Kur tu gimei?-Vėl paklausė.

- Gimiau Ridiče.

- O jis toli nuo Londono?-Nejaugi ji tikrai susidomėjo manimi?

- Maždaug 200 km.-Gūžtelėjau pečiais.

Padavėjas atnešė mūsų kavas.

- Harry, kiek tau metų?-Ji vėl paklausė. Šitą mergina kažkada mane nužudys su savo klausimais. Mane tai užknisa, bet kartu man tai ir patinka, nes kažkas domisi manimi.

- Dvidešimt treji, o tau?-Atsakiau ir paklausiau gurkštelėjęs tikrai netobulios kavos.

- Dvidešimt vieneri.-Šyptelėjo ir nusuko akys į šalia esantį langą.

Pastebėjau tą mėlynę po akimi, kuria ji bandė paslėpti pudros dėka, bet jai nelabai pavyko. Būčiau ne aš, jeigu nepaklausčiau kas nutiko.

- Kas tai padarė?-Paklausiau ir ji atsisuko. Ji suprato apie ką kalbu.

- Mano nerangumas...-Nervingai nusijuokė ir paslėpė su delnu savo mėlynė. Aš žinau, kad ji meluoja, bet netrauksiu iš jos tiesos. Tai jos asmeninis gyvenimas ir aš neturėčiau kištis į jį. Gal tai padarė jos vaikinas, gal kažkas kitas. Bet... Jos vaikinas Zayn. Tai viską keičia. Claire jau dvidešimt vieneri ir nemanau, kad ji gyvena su tėvais kurie galėtu ją prilupti už netinkamą elgesį. Arba ją kažkas užpuolė arba tai Zayn darbas. Na arba ji tikrai nevykėle.

- Harryy.-Pasakė ir pamojavo man su ranka prie veidą. Nusipurčiau ir ji sukikeno. Nusišypsojau ir žvilgtelėjau į tuščią puodelį. Claire taip pat viską išgėrė. Sumokėjau už mano ir Claire kavą, nors ji ir prieštaravo.

- Iki pasimatymo, Claire.-Atsisveikinau ir mūsų keliai išsiskyrė.

Yeah... Dabar pusė ketvirtos NAKTIES, o aš kraudama telefoną rašau šios istorijos dalį.

Labai prašyčiau nuomonių, nes aš dėl šitos dalies nemiegojau gan ilgai... ★

Myliu jūs! ♥

Painful Love // H.e.s.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن