Po savaitės
Važiavau su Zayn namo. Mus išleido iš ligoninės. Zayn automobilį kažkas sudegino. Turbūt Ashton vyrai keršto geidžia.
- Kur Claire?-Paklausiau sustodamas prie šviesoforo.
- Man nerūpi, bet tikiuosi ji bus namuose.-Sugriežė dantim Zayn ir suspaudė kumščius. Taip jis daro, kai nori kažką užmušti mirtinai.
- Raminkis. Kas nutiko?-Užsidegė žalia šviesa ir pasukau į kairę.
- Ji nužudė Ashton, bet tai norėjau padaryti aš, su savo rankom.
-Tu net atsistoti nepajėgėi.-Nusijuokiau ir jis pažiūrėjo į mane žudiko žvilgsniu. Suprunkščiau ir pavarčiau akys. Sustojau prie Zayn namo. Jis kažką suburbėjo ir išlipo iš mano automobilio.
Zayn priėjo prie durų ir jas iškart atidarė Claire su milžiniška šypsena veide, kuri mane irgi privertė nusišypsoti. Bet toji šypsena dingo, kai Zayn pagriebė jai už plaukų ir pargriovė ant žemės. Claire pradėjo verkti ir net nesigine.
Išlipau iš automobilio ir ir pribėgęs prie jų, atplėšiau Zayn nuo Claire. Jis atsisuko ir iš visų jėgų trenkė man. Claire stebėjo mus ir mačiau, kaip ji suspaudžia stipriai kumščius kai trenkė man.
- Dar karta trenksi jam, gulėsi po žemė! -Suriko ir kumščiu trenkė jam per žandikaulį. Smūgis tikrai buvo stiprus, nes Zayn veidas net pasisuko.
- Kale!-Suurzgė ir trenkė jai, bet dvigubai stipriau. Ji krito, bet greitai atsistojo.
- Claire, pasitrauk.-Sušnabždėjau ir pastumiau ją. Su keliu trenkiau Zayn į pilvą. Jis smogė man į veidą į tą pačią vietą.
- Zayn, baik!-Sušuko Claire ir užšoko jam ant nugaros. Jis ją bandė atplėšti, bet jam sunkiai sekėsi.
Ji kažką tyliai sušnabždėjo jam į ausį ir Zayn atsipalaidavo. Paskui nusišypsojo ir mirktelėjo man. Kas čia buvo?
- Prižadi?-Sumurkė jis jai į ausį, bet aš girdėjau.
Claire nušoko nuo jo ir pažvelgė į žemę, paskui į mane, paskui vėl į žemę, o paskui į Zayn.
- Pažadu.-Liūdnai atsakė ir jis nusišypsojo pergalinga šypsena.
- Lauksiu susitikimo vietoje, mažytė.-Sumurkė ir apsilaižęs lūpas dingo už namo slenksčio.
- Kodėl tu mane apgynėi?-Paklausiau kai likome vieni.
- Gal, dėl to, kad... kad... gal dėl... nežinau. Aš nežinau kodėl tave apgyniau. Mes net ne draugai. Aš tavęs nepažįstu... Tu ne mano vaikinas ir ne mano brolis... Kas man užėjo...?-Ji apsiverkė ir apkabinau ją.
- Taip norėčiau, kad dabar čia būtų Banana69...-Sumurmėjo tyliai ir sušniurkštė nosimi. Pala, Banana69? Bet taigi tai aš... Aš Banana69!
- Jis tavo draugas?-Paklausiau.
- Um... Taip. Ir be to, jis irgi kudlius.-Tyliai sukikeno ir pavele mano garbanas.-Tu jį pažįsti?
- Yeah, labai gerai. Gal net geriau negu tu.-Nusijuokiau ir ji nusišypsojo.
- Aš Painfulsmile, pridėk mane per snapchat jeigu tu jį turi.-Pasakė ir linktelėjau.
- Kaip tu esi užsivadinęs per Snapchat? -Paklausė. Ar man jai pasakyti tiesą? O gal nutylėti??
- Aš jo neturiu. Susikursiu šiandien ir pridėsiu tave.-Nervingai Nusijuokiau ir ji šyptelėjo.
- Manęs laukia Zayn.-atsiduso.-Aš tave apgyniau, pasakiusi jam, kad pamaloninsiu jį...-Sušniurkštė nosimi. Ji verkia.
- Jis mane muša, prievartauja paskui vėl muša... Aš nenoriu tokio gyvenimo... Noriu pas Chloe... Žinau, kad ji manęs nemylėjo, bet aš ja labai mylėjau... Ji tikrai kekšė buvo... Susirašinedavo su vaikinu per Snapchat, bet eidavo per visus ir visiems duodavo...-Ji kalba apie mano Chloe? Ne, ji turbūt meluoja... Ne ne. Aš tikrai nemylėjau kekšės... Oh ne... Claire jos iseserė ir ji tikrai žino beveik viską apie Chloe... Omg... Nuo šiol ištrynsiu ją amžiams iš mano galvos... Paskutinį kartą aš įsimylėjau... Paglosčiau Claire galvą ir nušluoščiau jos ašaras. Ji stipri ir neturi verkti. Priversiu Zayn jos atsiprašyti ir pasikeisti.
I
ntriga mano antras vardas 😅😂
Taigi, dabar Jūs žinote visą tiesą apie Chloe kuri tikrai įskaudino Hazziuka :P
Bet Chloe jau praeitis, o Claire jo ateiti 😍😘
Prašau nuomonių, nes ant nei vienos šio sezono dalies nėra nuomonės... 😢
Kitos dalies nebus be nuomonės 😻😽