18.Kapitola

90 13 3
                                    

Čafko Parťáci dnes je nedeľa, a ja som si povedala že začnem konečne písať túto kapitolku :D
Mám fajn náladu tak dúfam že sa bude páčiť :-*
Táto kapitola je venovaná @glukoske (sorry nwm jak sa to píše :) )
Lebo mi veľmi pomohla :* Ona vie v čom ,tak prajem peknè čítaňíčko :*

Zobudila som sa o desiatej ráno je sobota .Konečne !
Tento týždeň sa toho stalo nepríčetne veľa !
Nebojte sa stále chodím s Explom s mojim Petruškom .
Moma ?
Tá si konečne našla chaloša .
Hádajte kto to je ?
Matúš .Aj som vedeľa že sa dajú spolu dokopi ,teraz spolu trávia veľa ale že veľa času .
Christy ?
S tou sa nebavím pohádali sme sa .Naštvala sa na mňa lebo som s ňou netrávila čas ,vičítala mi že som stále iba s Peťom .
Ajajáj !

Otvorila som notebook a pozrela youtube .Tam mám už viac ako 1156 763 odberov.
(what?! sorry ale nepamätám si koľko mala odberov naposledy )
Bola som šťasná ,úžasna sestra ktorá už nebude žiarliť ,mama ,topkový chalan ,a priateľia ktorý ma podporujú ,a hlavne fanúšikov .
Premýšlala som o mojom úžasnom živote .
Zišla som dole schodmi a išla do kuchyne .
Urobila som si mliečny kokteil a sadla som si za stôl .
Sestra bola vonku z Matúšom a ja som tu zostala sama napospas mame .Tá mala súrne posedenie tu ,v Trnave .Nevedela som že má dve práce.
Neriešila som to .
Povedala som si že do obeda upracem a potom pôjdem von s Petrom .Ten dnes navrhol že by sme mohli ísť na nákupi .Dosť ma to od neho prekvapilo ale súhlasila som .

***
Upratala som a bolo 12:23 .
Netrvalo mi to až tak dlho .
Mama je preč už dlho .
Neriešila som to a išla som sa prezliecť .Dala som si čierne kraťasi a biely crop top .Zobrala som si ,no "požičala "si sestrin čierny klobúk .
Brala som si mobil z nočnèho stolíka a to čo som videla cez okono ,myslela som si že snívam ...

Youtube StoryWhere stories live. Discover now