30.KAPITOLA

32 3 1
                                    

Ráno...dnes sa sestra sťahuje ale až poobede...
Otvorila som dvere na kúpelke a išla sa upraviť. Chcela som sa obliecť nejako zvláštne ...lebo tak sa za všedný deň neobliekam.
Obliekla som si tmavo-modrè kraťase s vyskoým pásom .K tomu som si dala bledo-rúžový crop top a prehodila som si cez seba ešte kardigan* .
Vlasy som si dala do vysokèho vrkoča. Zo šuflíka som si vibrala imidžovky ...ale nie slnečnè ale z plastovými sklíčkami . Tie som dostala od sestry.
Višla som z izby a zaklopala som na sestrine dvere .
,,Prosim ?"
,,Môžem ?"
,,Jasne ."odpovedala sestra .
Všetko tam mala neupratanè .Balila sa .Práve si do kufra zabalovala fotku na ktorej sme boli my dve ako deväť ročnè .
Úžastná fotka -pomyslela som si.
Pomohla som jej z balením .
,,Za dve hodiny odchádzam ."
,,Nehovorila si že až o jednej ?"
,,Vieš od tialto z Trnavy nechodia lietadlá ."
Trochu som sa zasmiala.
,,Musíme isť do Bratislavy ."povedala .
Spadol mi úsmev ....myslela som si že s ňou budem dlhšie ale to naopak . Prečo ?

Bol čas na odchod .
Mama pomohla s kuframi dáva5 do taxika a o chvilku prišiel Matúš .Zo všetkými sme sa rozlúčili .Mama ešte Mate dávala  list na ktorom som si mohla domysleť čo je ...určite , ako sa má starať o domácnosť .
Posredný krát sme sa rozlúčili a odfrčali preč .
Mama povedala že ide s Markom na večeru tak mám byť sama doma a nič zle nerobiť .

Višla som na druhe poschodie v nášom dome .Bolo tam ticho .Nikto tam nebol iba ja .
Budem sa tam báť.
Vošla som do sestrinej izby a na zemi v strede izby bola krabica zo srdiečkom .
Sadla som si na zem , a otvorila som ju bol tam list ...začala som čítať :
Tei ! Nebuď smutná budem tu stáke pre teba ...nezabudni pomáhať mame ...a nech vám to s Peťom vidrži .Izba je tvoja ...aj to som ti v dedstve slúbila :*
Neviem čo z nej vitvoríš ale to je už na tebe ....a neboj sa ...prežiješ to všetko čo sa udeje ...už ti nepomôžem ale pridem nieledy za vami ....ale bude to stáť strašne draho ....to sa ešte uvidí ....Ľubkám Vás ...a hlavne teba a mamu :***

Ako myslela s tým že prežijem ?
Ja ešte žijem ! Pozrela som sa ešte do tej krabice ..bolo tam oblečenie a ešte nejake haraburdy . Zobrala som tu krabicu do mojej izby a dala ju pod postel .
Rozmýšlala som čo take budem robiť .
Začala som editovať video ktorè som mala vidať už strašne dávno.
,,Hotovo !" zvrieskla som na celý dom ...trvalo mi to strašne dlho ...vždy mi videá editoval Peter ale ten dnes nemal čas .
Ale konečne som sa to naučila .
Dala som to na ytb a išla som sa najesť . Lahla som si na gauč a začala pozerať všetky sociálne siete .V tom sa rozleteli dvere .Bola tam mama s Markom a bozkávali sa o dušu .
Ja som pozrela z nechuteným vírazom a prešupla sa pod gauč.
Lahli si na gauč a Mark začal mamu vizlihkať..fujha .
Pozrela som sa pod gaučom na mobil kolko je hodin ...jedna hodina ráno...kolko toho museli vipiť .
Iba som sa uškrnula a nenápadne som odišla do izby .
Bola som už strašne unavená tak som pomaly zaspala ....

Takže čafko ! 30 kapitola !Prepáčte že som nevidávala kapitoly lebo som bola na prázdninách u kamatátky a potom som išla k babke ...kde nebola wifi :/ A chcen sa venovať kamarátom ... Chcela som aby bola taká waw ale moc ...no...nevidalo ...nevadi ale ďalej to bude tak trochu zaujímavejšie ...
Čo si myslíte čo sa stane Tei?
A čo nesmela v 29 kapitole vedeť?
Skúšajte tipovať v komentároch....
*s neviem jak sa to piše kardigan ....:)

MAJTE SA FÁÁN .....TASTICKY !!!

                 <<<<Vikuš >>>>

Youtube StoryDonde viven las historias. Descúbrelo ahora