23.Kapitola

86 8 1
                                    

Prešli sme asi sto obchodov a žiadne šaty aké som si predstavovala sme nenašli .
Boli sme už dosť unavený tak sme si išli objednať jesť .
Stály sme pri pulte a podali nám pitie. V tom k nám prišla jedna fanúšička a Peťo drgol do pitia a to sa rozlialo .Jedna upratovačka sa na nás pozerala a nevizerala natčene .

Otfotenè . Zjedené ale nie nakúpenè .
Bola som zničená a mama somnou tieš...
Sme tu už päť hodín a nič.
A v tom som ich zbadala ...
Rúžovè ,Ako vrch bol trblietavý rúžový korzet a sukňa nemala chyby ....obrovská s viacerími vrstvami. Hneď som sa tam rozbehla a mama hneť za mnou.

,,Dobrý ,mohla by som vás poprosiť tie rúžovè šaty ?"opítala som sa jednej s predavačiek .
,,Jasne "

Podala mi ich a hneď som si ich išla viskúšať ....
Boli mi presne a vizerali úžastne .
,,Vizeráš nádherne " povedal mi Peter .
,,Ďakujem láska " a dala som mu pusu .
,,Ale najprv by som sa pozrel na cenu ."
Hneď som sa pozrela na visačku kde bola napísaná cena ..
What ???? 1045€?
Čo sa zbláznili v tomto obchode?
Sadla som si na stoličku a rozmýšlala som čo urobím ...NEVIEM !!!!
,,Nebuď smutná doplatím ti ."
,,To by si pre mňa spravil ?"
,,Jasnačka ,predsa si moje dievča tak prečo nie !"

Pribehli sme k pokladni ,zaplatili sme .Pozrela som sa na hodiny a už bolo päť hodín .
Zavolala som mame či pre nás príde .
Mi sme zatial išli po nákupnom centre niečo pokukať .
Peter natáčal denný pog a povedal aj do videa že sa zajtra ideme kúpať do akuaparku .
Dosť sa teším ,aspoň to bude taký chill deň.

Mama pre nás prišla a zaviezla domov aj Marka ktorý je mi aj trochu simpatický ,možno aj buddme spolu dobre vichádzať .
Ešte som sa na zajtra dohodla s Petrom a išla som domov .
Hneď som musela odfotiť tie úžastnè šaty a dať ich na snapchat .Proste nemali chybu ,keby som nemala Petra tak by som ich nikdy nemala ......
Išla som sa osprchovať a spať...

Ták ahojte zas po únavnom týždni ktorý nám skrátili prázdniny...
Dúfam že si užijete sviatky...
:-)
TÁTO časť je trochu o ničom lebo sa mi ju nechcelo písať ale dúfam že sa bude páčiť ....
Ďakujem vám za 1,15K pozretí čo je pre mňa neuveriteĺne veĺa .....bez vám by som to nedosiahla :-) Thank you ....

MAJTE SA FÁÁN...TASTICKY !!!

Youtube StoryDonde viven las historias. Descúbrelo ahora