20.Kapitola

104 9 5
                                    

Zobudila som sa na niekom .Peter .What ?!
Rýchlo som sa išla obliecť .Sestra z Matúšom spali v obývačke .Ani neviem čo sa za celú noc odobralo .
Išla som pomaly zobudiť sestru .
,,Halooo stávaj !"
,,Čo čo ?!"
,,No stávaj je dosť hodín a dnes je super sviatok !"
,,A to ma musíš budiť ?"
,,Jasne že hej šak máš narodeniny !"
,,Vlasne áno !"zhikla jak keby o svojich narodeninách vôbec nevedela .

Zobudili sme aj chalanou a ja som sa z Matúšom dohodla že u nás doma urobíme pre Momu menšiu párty .
Peter išiel kúpiť niečo slanè a ja som sa vrhla na vízdobu .Ale to som sa najprv musela dostať do domu .
Zazvonila som.Mama mi otvorila a ja som bez pozdravu prešla do izby .
Odrazu mama prišla do mojej izby .
,,Ahoj ja len že musíš to vedeť ,ano mám novèho a už ma to tu nebaví žiť sama ."
,,Nevieš klopať ?" pozrela som sa na ňu .
,,Prepáč ,a sestra má narodky tak pôjdeme nakúpiť ?"
,,Nie mami ja už mám ideme urobiť oslavu a ty môžeš isť za tým svojim miláčikom ."
,,Jasne neboj nebudem tu ."

Odišla a zatvorila za sebou dvere .Ja som išla uratať celý ale že fakt celý dom a sama .Matúš zabavil Momu v parku aby o ničom nevedela .Peter sa vrátil za pár minút .
Všetko sme ozdobili a pripravili.

Začala som nachistávať veci na pečenie aby som upiekla tortu pre sestru .A v tom ma napadlo video .Dávno som nenatočila video .A to naposledy u Expla ask .
Zobrala som kameru upevnila som si ju a zavolala Peťa aby mi pomohol .Bola s ním sranda .

Po hodine pripravovania a varenia sme každemu jednemu kamarátovi ktorích má Moma sme poslali esemesku .
Moja sestra bude mať osemnásť a to ja mám iba sedemnásť ja si ešte počkám .
Všetci prišli a začali tancovať na pesničku od Duka Demonta .
Ktorú Moma miluje .
Moma prišla a všetci sme zakričali ,,Prekvapenieee !!!!,,
SUPEEEEER . Bavili sme sa celú noc a fantasticky .V tom som počula zazvoniť zvonček .
,,Idem ja ."
Otvorila som dvere a tam stála mama aj s tým jej novým prijateľom .
Držali sa za ruky .
Moma len hladela s otvorenými ústami ....
,,Čo to má mami znamenať ?"opítala sa jej Moma .
,,Ja vám to visvetlím !"
Zabuchla som za ňou dvere .Ale že fakt silno ,neviem či tie dvere nevileteli s pántou ....
Moma sa rozbehla do svojej izby. A za ñou išiel aj Matúš .
Bolo mi jej ľúto .Mama nám jasne sľúbila že si už nikdy nikoho nenájde ,a ona ten sľub porušila .....

Takže čafko ! Tu je ďalšia časť .....a už mám na pláne novú knihu takže časti budú vichádzať cez víkendy :-))
BUDEM SA SNAŽIŤ :-*
Dúfam že sa vám páči tak nezabudnite dať like a kom.
Budem za to veľmi rada ...
Snažila som sa to písať špeciálne keď to je 20 kapitola tak neviem .....
Tak koniec kecania ....

MAJTE SA FÁÁÁN....TASTYCKI !!!! ♡♡♡♡♡♡

Youtube StoryDonde viven las historias. Descúbrelo ahora