21.Kapitola

96 9 5
                                    

Takže hneď vám to tu oznámim ....
ĽIDI BLÍŽIME SA K 1000 POZRETIU !! Ja neverím veľmi vám ďakujem ....neviem čo mám na to dodať neverím že moju knihu číta tisíc ľudí...
Ďakujem ....

Sedela som na stoličke pri stole...nevedela som čo mám robiť hostia odišli hneď ako sem prišla mama ...ona to všetko pokazila ...
Sestra bola v izbe zavretá aj s Matúšom asi dve hodiny ....
Peter išiel domov musel ísť strihať video ...
Boli tri hodiny ráno ...ani sa mi neoplatí isť spať ?
Išla som sa pozrieť na sestru a Matúša aká je situácia ...
Otvorila som dvere ...a neverila som oni sa tam rehocú a ja si myslíš že už tu je potopa sĺz ...
,,Ako vážne ?" Spítala som sa .
,,Hej ,pozri Tea a naša mama potrebuje súkromie vieš ?"
,,Hej veď viem ale sľúbila to !"
,,Ja viem Tei ,mama je ešte mladá a musí mať po boku niekoho ...a inak ja už mám osemnásť a môžem isť kam chcem a čo chcem ...takže ti musíme niečo povedať ....Matúš bude mať dvadsať ale to je až za mesiac a my sne si povedali že sa osťahujeme ..." Asi minútu bolo medzi nami trápne ticho ...nevedela som čo mám ako na to povedať .. bolo mi to divnè ..
,,Aha takže osťahovať ok necadi mi to len mi budeš chíbať Moma ....." silno som ju obajala .
,,Neblázni je to ďaleko ešte si toho kopec užijeme a teraz spať som dosť unavená ..."
Pozdravila som ich a išla do svojej izby.....práve teraz mi došlo že Matúš u nás spi...ale je mi to jedno ....
Sestra sa osťahuje a ja tu budem museť byť sama s mamou a tým dementom zajtra sa s mamou o tom porozprávam ...
Ľahla som si a pomaly som zaspávala ....

Zobudila som sa na nejaký šramot ...pozrela som sa na displej svojho iphonu a bolo pol štvrtej .Aký dement ma zobudil?
Ten buchot išiel z Moninej izby .
Rýchlo som otvorila dvere a tam bol Matúš a Moma na seba nalepený ....(potom aby ste si nemysleli že nemám rada Momu keď chodí v tomto príbehu s Matúšom )
,,Nešlo by to potichšie ?" Spítala som sa ich nechápavím vírazom. Zavrela som dvere a znova som si išla ľahnúť...
Zajtra bude unavujúci deň ...

Youtube StoryDonde viven las historias. Descúbrelo ahora